19 Reacties
3 jaar geleden
Staat hier al sinds week 24 want vond hem handig om spullen in te bewaren ook 😂
3 jaar geleden
Reactie op FB89
Voor degene die al een co sleeper heeft aangwsvhaft, zouden jullie wat foto ...
3 jaar geleden
Reactie op Tess_90
Als je nu zou bevallen moet je in het ziekenhuis verblijven… Daarom hier oo ...
Heel kort soms maar hè! :) m’n vriendinnetje mocht na 6 dagen naar huis. Baby was toen maar 35 weekjes oud! als je de ruimte en tijd (en zin) hebt zou ik het lekker klaar zetten allemaal :-)
3 jaar geleden
Wij hebben hem opgezet met 30 weken ong. Maar het linnengoed doe ik er met week 37 een keer, lekker fris
3 jaar geleden
Wij hebben hem sinds deze week staan. De Chicco Next To Me Magic.
Echter besloten om toch van slaapkant te wisselen, dus manlief gaat naar mijn plek en ik naar de zijne. Daar is net wat meer plek om 'alles' te doen met en voor de kleine.
De lakentjes etc zijn fris gewassen en ga ik last minute opmaken denk ik.
Het is misschien wat vroeg, ik ben maandag 32 weken zwanger, maar het helpt mij ook in de voorbereiding naar het moederschap toe om dagelijks te wennen aan alle nieuwe baby spullen. 🥰

3 jaar geleden
Ik heb hem ook gisteren in elkaar gezet 😃 ben vandaag 33 weken.
Je kan bij alle meubels wel denken, het is vroeg.
Maar het kan naar staan toch? Alles op het einde heb je misschien ook geen puf meer voor. En zoals in een andere reactie, het is ook een soort voorbereiding voor mezelf. Lekker naar je eigen gevoel luisteren.
3 jaar geleden
3 jaar geleden
Wij huren hem en hij komt een aantal dagen voordat ik 37w ben binnen. Ik zorg dat alles dan gewassen is en dan gaat ie gelijk naar de slaapkamer en maken we het bedje op 😊