7 Reacties

3 jaar geleden

herkenbaar ik heb er ook erg last van, Het gevoel hebben dat je zo nodig moet maar uiteindelijk zodra je op de wc zit laat je maar drie druppels en 10 minuten later kan je inderdaad weer naar de wc voor precies het zelfde geval. Super iritant doordat ben ik ook veel thuis en ga ik bijna niet weg omdat ik continu moet. Door de groeiende baarmoeder kan er meer druk komen op de blaas, of een blaasontsteking maar ik heb zelf daar niet voor getest ik heb vroeger vaak blaasontstekingen gehad dus ik herken het gevoel en dat heb ik nu totaal niet. Denk gewoon echt dat het komt door onze buiken en onze kindjes die groeien☺️ en als je ook een kindje heb die er van houdt om op je blaas te trappen 😂

3 jaar geleden

Veel drinken! Dan komt er ten minste wat uit bij het plassen. Verder heel vervelend en helaas herkenbaar. 🥴

3 jaar geleden

Reactie op Babygirl on the way

herkenbaar ik heb er ook erg last van, Het gevoel hebben dat je zo nodig m ...
Ik heb vroeger ook regelmatig blaasontstekigen gehad.. maar ik moet zeggen ik heb hem deze zwangerschap al twee keer gehad met hele andere klachten dan wat ik gewend ben😮‍💨 dus testen tijdens de zwangerschap kan nooit kwaad ook al denk je er geen een te hebben🫶🏼

3 jaar geleden

Hier hetzelfde, baby ligt ook in stuit met voetjes aan de poep sinds een week waardoor hij nog eens tegen mijn blaas begint te schoppen. Gelukkig heb ik vrijdag een geplande keizersnede..

3 jaar geleden

Mijn bekkenfysio heeft gezegd dat dit komt door een te actieve blaas en daardoor is hij geïrriteerd en heb je steeds het gevoel dat je moet plassen. Ik heb een schema gekregen met hoeveel je wanneer ongeveer moet drinken en dan ook echt proberen om het naar de wc gaan uit te stellen. Na 2 dagen merkte ik al gelijk effect!

3 jaar geleden

Oh ja, alsof het koppie als een ontstopper werkt 😂 Zit je op de toilet, gebeurd er niks. Sta je op lijkt het alsof je mega nodig moet. Zit je na een half uur weer op de toilet, weer niks 🫠

3 jaar geleden

Heel herkenbaar! Ik heb ook nooit het gevoel dat ik ben ‘uitgeplast’. Normaal ga je naar het toilet en ben je daarna verlost, nu kan ik eigenlijk blijven zitten en voelt het nooit echt als klaar terwijl er niets meer komt. Mijn baby ligt trouwens ook in stuit en ben nu 37w2d.