10 Reacties

3 maanden geleden

Ja hier ook…. Ze is ook 14 maanden en wat een veranderingen qua gedrag. Heel snel gefrustreerd en beledigd. Speen is ook echt een verslaving aan het worden want zonder speen is ze bijna niet te troosten. Ze begint echt een eigen willetje te krijgen!

3 maanden geleden

Oh gosh, ben zo blij om dit te lezen. Idd heletijd boos en gefrustreerd als iets niet mag of niet lukt. Wilt continu alles van ons hebben waar ze niet mee mag spelen. Kon zich voorheen echt makkelijk een uur zelf bezig houden en nu lijkt dat verdwenen. Bijna 14mnd

3 maanden geleden

Sprong 9:)

3 maanden geleden

Deze dagen als ze iets niet mag, gaat ze ook op de grond liggen op haar buik of huilen zonder tranen 😁. Ik wist niet dat dit al bij deze leeftijd zo zijn. Lijkt wel onhandelbare kind zo haha. Hoort dit ook allemaal bij de fase?

3 maanden geleden

Echt ik vind sprong 9 zoooooo heftig….. hele dagen huilen,gillen,drammen…… vanmorgen sliep die eindelijk in 5 min ipv halfuur en dan doet die net weer 45 min over terwijl die dood op was…. Echt een vermoeiende sprong vind ik het als moeder zijnde maargoed… de kids kunnen er niks aan doen🙃🥹

3 maanden geleden

Hier ook. Heel erg veel jammeren, snel gefrustreerd en boos. Morgen 14 maanden.

3 maanden geleden

Reactie op issaa

Deze dagen als ze iets niet mag, gaat ze ook op de grond liggen op haar bui ...
Wooow ja dit hè! Hier gaat ze ook plat op haar buik liggen en spartelen met der benen 🥲

3 maanden geleden

Wel fijn om te lezen dat dit ook fase blijkt en ook weer overgaat. Nog even afzien dan maar! Verder heeft ze ook haar vrolijke momenten dus daar genieten we dan ook extra van

3 maanden geleden

Ja hier ook, wij schieten er echt van in de lach, want hij duwt z’n ondertanden naar voren in zo’n onderbeet-stand en gaat dan jammeren. Zo weten we dat het alleen klagen is en geen echt verdriet. Hij zegt ook veel DIE! DIE! DIE! en wijst dan dingen aan. Ik denk dat dit een beetje de fase is waarin frustraties toenemen van meer willen doen en zeggen dan hij zelfstandig kan. Over een maand of 2, 3 verwacht ik dat hij zich veel beter kan uiten waardoor wij hem ook weer beter begrijpen.

3 maanden geleden

Hier ook met bijna 14 maanden. Wijst overal na en huilt sneller. Leuk die springen haha.