Onze dochter (10,5mnd) laat heel veel speeksel uit haar mond lopen als ze wakker is. Ze lijkt in haar drukte gewoon te vergeten om haar mond te sluiten om te slikken. Ze draagt kwijlslabbetjes, maar die zijn inmiddels niet aan te slepen 馃槄 ze doet dit toch al een aantal maanden denk ik, de ene dag is erger dan de andere.
In haar slaap kwijlt Ze niet, het is echt alleen tijdens wakkertijd. Het is een heel beweeglijke baby die eigenlijk altijd aan staat. Onderzoekt, staat, kruipt, loopt achter voorwerpen... ze is er maar druk mee. Ze heeft nu twee tandjes, ik zie niet dat er meerdere doorkomen op dit moment.
Is het vele kwijlen voor jullie herkenbaar?
Zeker. Mijn oudste had dit ook. Die kwijlslabbers kon ik om de haverklap verwisselen. Het kwijl van de jongste vliegt nu ook de rondte in. Als de alles-in-je-mond-fase wat afneemt en ze wat meer tanden hebben, wordt het beter 馃槄
Wij hebben nu een afspraak bij het consultatiebureau om even naar zn mond te kijken. Hij kwijlt hier al niet normaal veel sinds 3 4 maanden en nogsteeds elke dag mega veel en laat ook vaak water er langs lopen.
Mn dochter kwijlt ook al sinds ze 3/4 maanden was. Alles is altijd zeiknat, zonde van al dr leuke kleding setjes. Vind een slabbertje het ook niet mooier maken..