19 Reacties

13 dagen geleden

Heb ik ook! Toevallig ook een topic hierover geopend. Hij jammer inderdaad rond day tijdstip wilt dan ook een flesje jammert om 04.00 weer een slaapt dan weer door. Hier al twee weken aan de gang. Denk toch slaapregressie

13 dagen geleden

Reactie op Aprillia

Heb ik ook! Toevallig ook een topic hierover geopend. Hij jammer inderdaad ...
Hmm ja hier dus niet om een flesje om 4 …

13 dagen geleden

En wie hun kindje die 3 slaapjes doet doet ook nog opeens kortere slaapjes? Hier lukt 2 slaapjes ook gewon iet vandaag. 30 min ochtend en 45 min bij mn schoonmoeder 🙃🙃🙃🙃 mama zit weer met oververmoeid kind

13 dagen geleden

Reactie op devidevries

Hmm ja hier dus niet om een flesje om 4 …
Snap ik, bedoel meer dat ik hetzelfde heb als wat je omschrijft en ook opeens een flesje wilt om dat tijdstip.

13 dagen geleden

Reactie op Aprillia

Snap ik, bedoel meer dat ik hetzelfde heb als wat je omschrijft en ook opee ...
Ohja.. ahw

13 dagen geleden

Reactie op devidevries

En wie hun kindje die 3 slaapjes doet doet ook nog opeens kortere slaapjes? ...
Herkenbaaaaaar. Word er knettergek van haha

13 dagen geleden

Reactie op LeanneB

Herkenbaaaaaar. Word er knettergek van haha
Jaaa??? Hoe gaat t bij jou dan? En de nachten

13 dagen geleden

Reactie op devidevries

Jaaa??? Hoe gaat t bij jou dan? En de nachten
De nacht gaat goed. Wel s avonds veel jammeren en tot half 9 niet slapen terwijl ze eerst om 7 uur ging. Max 2 slaapjes overdag van 45 minuten dus oververmoeid aan t einde van de dag. S ochtends rond 6 wakker..

13 dagen geleden

Reactie op LeanneB

De nacht gaat goed. Wel s avonds veel jammeren en tot half 9 niet slapen te ...
Pffoeeee zo pittig he.. maar doe je dan geen namiddag slaapje?

13 dagen geleden

Reactie op devidevries

Pffoeeee zo pittig he.. maar doe je dan geen namiddag slaapje?
Nou we hadden het idee dat ze daarom s avonds niet in slaap kwam maar ik denk nu toch dat het echt verlatingsangst is s avonds.. Dus misschien toch maar weer even het derde dutje nu gaan doen weer.. Vind het zo zoeken!

13 dagen geleden

Reactie op LeanneB

Nou we hadden het idee dat ze daarom s avonds niet in slaap kwam maar ik de ...
Is het ook zo lastig he.. hier vanmorgen 30 min en erna 45 en namiddag maar 15 want had mn schoonmoeder wakker gemaakt😅 dat had net niet gehoeven na zo weinig slaap maar goed…. We gaan ‘t wel weer zien . Bij ons slaapt die altijd goed in of 2 of 3 slaapjes.. t begint rond 22:30 meestal en als niet zo is dan horen we hem ook niet snachts

13 dagen geleden

Ligt nu alweer halfuur op me…. Nog nooit gebeurd zo vroeg maar hij bleef huilen.. wss overprikkeld en oververmoeid

13 dagen geleden

Reactie op devidevries

Ligt nu alweer halfuur op me…. Nog nooit gebeurd zo vroeg maar hij bleef hu ...
Hier al 3/4 weken aan de gang. Uitputtend

13 dagen geleden

Reactie op kelldd

Hier al 3/4 weken aan de gang. Uitputtend
Normaal slaapt die goed dan verder naast me maar nu pfffff zooooovaak huilen

13 dagen geleden

Pff, pittig hè. Wij zitten hier nu ook in en ik ben blij om te lezen dat we niet de enigen zijn. Ik denk dat het bij onze dochter een stuk verlatingsangst is, maar ik weet niet goed hoe ik daarmee om moet gaan. Op internet lees je dat je haar moet kalmeren en geen nieuwe slaapassociaties moet creëren. Maar soms is de enige manier om haar rustig of in slaap te krijgen aan de borst. Of naast mij liggen in bed, met de halve nacht de tepel in haar mond. Hoe doen jullie dat nu allemaal? Vannacht ontdekte ik dat het haar rustig maakte als ik met gewone en iets luidere stem tegen haar sprak. En net boven haar billen kloppen was een magische handeling, want opeens was ze weg.

13 dagen geleden

Hier een nacht gehad mama’s nou in 9 maanden tijd niet gehad.. en dat zelfs naast mij.. het begon al om 20:00 ipv 22:30 heeft naast mij geslapen hele nacht maar pfoeee hij heeft zoooooooveel gehuild .. zo zo zo zielig.. weet gewoon niet wat het is en dan idd tikte ik op zn kontje en viel die weer weg maar in zn eigen bed telkens heen en weer gewoon geen kracht voor.. ben geen mama die zn kindje laat huilen , en dan van 2 tot half 3 opeens jammeren en kletsen en druk doen naast me in bed

13 dagen geleden

Reactie op kelldd

Hier al 3/4 weken aan de gang. Uitputtend
Pfoeee en ook hele nacht?

12 dagen geleden

Reactie op devidevries

Pfoeee en ook hele nacht?
Duurde zeker 2 uren voordat hij terug sliep… geen vast uur, begon mega random.. nu deze nacht maar 45min.. was een luxe voor ons

12 dagen geleden

Reactie op kelldd

Duurde zeker 2 uren voordat hij terug sliep… geen vast uur, begon mega rand ...
Gelukkig!… pff wat een gedoe he… maarja daarna zijn we weerr trots als ze wat nieuws kunnen