19 Reacties
3 maanden geleden
Onze zoon had dit 2w geleden. Heel erg zielig!
Wij hebben goede obsorberende luiers gekocht en ik heb er elke keer dikke laag sudo opgesmeerd, de luier neemt al een hoop op. Schoonmaken met waterwipes of zelf natte washandjes maken. En regelmatig verschonen, het was gelukkig binnen 2 dagen over.
3 maanden geleden
Is het geen schimmel?? Ik kreeg vandaag een berichtje van het kdv dat het schimmel was en heb gelijk zalf gehaald bij de apotheek. Schimmel lijkt heel erg op luieruitslag. Zitten er plekjes bij? Dan is het mogelijk schimmel
3 maanden geleden
Wij dachten bij onze dochter ook dat het luieruitslag was. Althans zo begon het wel.
Naar de huisarts gegaan omdat het erger werd en bleek ook een schimmel te zijn. Hebben direct 3x per dag gesmeerd met Livsane anti schimmelcreme van de apotheek gesmeerd! Na een paar dagen al een groot verschil!
Sterkte!!
3 maanden geleden
Horen blaren ook bij een schimmel? Ons zoontje heeft dit ook en vanavond voor ie naar bed ging bloedde het gewoon, arme jongen... Ondanks veel verschonen, veel sudocreme, talkpoeder, etc. Alles al geprobeerd. Naast het bloedende wondje zat een witte blaar. Ik ga sowieso morgen de huisarts even bellen, want onze zoon krijst en gilt het ook uit. Het is zo zielig.
3 maanden geleden
Reactie op MS1305
Horen blaren ook bij een schimmel? Ons zoontje heeft dit ook en vanavond vo ...
Arme jongen! Hopelijk kunnen ze hem goed helpen. Er is een medische zalf die als een soort tweede huid functioneert, maar die moet je dan elke keer dik aanbrengen en voorzichtig eraf halen met amandelolie…
3 maanden geleden
Reactie op MCMartine
Arme jongen! Hopelijk kunnen ze hem goed helpen. Er is een medische zalf di ...
Ja het is echt heel sneu. Ik heb vanavond tijdens het verschonen met hem meegehuild, dat durf ik wel toe te geven. Ik vind het zo zielig. Ik zal morgen de huisarts even bellen, anders zitten we ook nog met het weekend.