7 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben via via een derdehands of misschien wel vierdehands badje gratis gekregen 馃ぃ Daarnaast lenen we een tummy tub. We hebben zelf een bad, dus zodra ze kan zitten kopen we zo'n inzet voor ons bad. Daarnaast zou je ook een wasmand kunnen omtoveren tot een bad als ze kunnen zitten. Ik vind een babybadje dus zelf eigenlijk heel erg overrated en vooral heel duur in aanschaf in vergelijking met hoe lang je er gebruik van maakt. Ik zou dus absoluut niet voor een tafel gaan met badje erin. Misschien eens informeren in je omgeving of je het van iemand kan lenen? 馃榾

3 jaar geleden

Wij kochten een apart badje (ook al hebben we zelf een ruim gewoon bad). Inclusief staander. Nooit spijt van die aankoop gehad, heeft toch zeker half jaar gediend toen (denk zelf iets langer) en eens ze goed kon zitten, gewoon in bad beginnen doen omdat ze te groot werd voor het babybadje. Zou het opnieuw zo doen, handig is vooral dat het bad apart mobieler is, waardoor we het makkelijker (met leidingpijpje) konden laten leeglopen in de douche of het grote bad. Onze verzorgingstafel staat namelijk niet in dezelfde ruimte. Als het bad niet gebruikt wordt, klappen we de staander in tegen de muur en zetten we het bad zelf in ons grote bad. Nu bij de 2e ga ik het weer volledig op die manier doen

3 jaar geleden

Verzorgingstafel (?) hebben we niet erbij, wel een blad waar 2 dingen van shampoo en douchegel bvb op kan. Kregen we van anderen cadeau en was een aanbieding op vanalles van t badje en toen hebben ze die alsnog erbij gedaan. Lijkt me wel chill maar had t ook prima ergens anders op kunnen zetten. Verder wil je als je ze uit bad haalt zsm lekker droog en warm maken en dan zie ik geen voordeel eigenlijk om het er bij te hebben ipv gwn een kamer verder nadat je ze toch al hebt ingepakt.

3 jaar geleden

Badje was verschrikkelijk voor ons馃槀 we hebben hem letterlijk 3x gebruikt. 1e keer met kraamhulp en daarna nog 2x. Onze zoon vond bad verschrikkelijk en t badje op standaard was echt rot hoogte voor Mijn man 2m en mijn 1.72, te laag. Zoontje vond en vind douchen zalig, en is ook veeeeeel relaxter dan badje. Dus mijn tip zou zijn, geef niet te veel geld uit aan een badje want het kan zijn dat je kindje en/of jij het verschrikkelijk vindt :)

3 jaar geleden

Ik zou het apart doen, want een badje gebruik je maar een tijdje en de verzorgingstafel veel langer. Voor mijn zoontje van 2,5 gebruik ik die nog steeds! Maar vanaf 8 maanden gaat hij al niet meer in het babybadje

3 jaar geleden

Reactie op Sa--696

Ik zou het apart doen, want een badje gebruik je maar een tijdje en de verz ...
Ja wij gebruiken de verzorgingstafel (commode met kussen op) ook nog steeds voor onze dochter van 2+ jaar! Dan is het al zo fijn niet die verloren ruimte van dat badje daaraan te hebben lijkt me 馃槉

3 jaar geleden

Ik zou een apart badje kopen. Je weet natuurlijk niet of je kindje het badje fijn gaat vinden. Onze dochter vond het badje verschrikkelijk.. alleen maar keihard huilen, dus we hebben het misschien 4 keer geprobeerd en toen kwamen we erachter dat ze douche wel heel fijn vond, dus toen hebben we het badje niet meer gebruikt. Ik denk sowieso dat je bijvoorbeeld een commode veel langer gebruikt dan een badje.