10 Reacties

2 jaar geleden

Ik slik sinds het begin van de zwangerschap elke dag vitamine d en omega 3 visolie capsules van möllers

2 jaar geleden

Ik slik ijzer, bloedverdunners en foliumzuur op recept (tweelingzwangerschap) En daarnaast inderdaad vitamine en D en visolie.. alleen met de visolie moet je wel even goed de bijsluiter lezen want sommige is niet geschikt voor zwangere vrouwen :) Ik slik de visolie van vitakruid

2 jaar geleden

Ik slik multi Natal actief, magnesium en omega 3 van Bonusan. In de multi zitten o.a. vit.D en foliumzuur 👌🏼

2 jaar geleden

Als je becel eet met omega 3 en nogen hoef je niet per se visolie op te nemen.

2 jaar geleden

Omnibionta pronatal ☺️

2 jaar geleden

Mamma dag en mamma nacht van vitakruid + magnesium en omega 3 van vitakruid. Dan heb je alles gedekt 😃

2 jaar geleden

Wat fijn al jullie reacties! Jullie slikken dus ook nog wel foliumzuur erbij in als ik het goed heb? Ik heb namelijk tot week 14 de Davitamon compleet zwanger + omega 3 visolie geslikt. Maar dacht dat ik daarmee moest stoppen gezien daar foliumzuur in zit die je eigenlijk niet meer nodig hebt of heb ik dat helemaal verkeerd?

2 jaar geleden

Ik slik vanaf het begin al davitamon compleet zwanger. 1 capsule per dag. Zit ook extra foliumzuur, D3 en omega 3 visolie.

2 jaar geleden

Reactie op Juul147

Wat fijn al jullie reacties! Jullie slikken dus ook nog wel foliumzuur erbi ...
Je hoeft het niet te slikken na week 12 maar kan geen kwaad. In mijn vitakruid zit het sowieso dus die slik ik door

2 jaar geleden

Reactie op Juul147

Wat fijn al jullie reacties! Jullie slikken dus ook nog wel foliumzuur erbi ...
Ik moet het doorslikken.. alleen ik ben zwanger van een tweeling