11 Reacties

vorig jaar
Mijn dochtertje heeft last van kwijl eczeem ziet er ook een beetje zo uit. Bij haar hielp sudocreme

vorig jaar
Reactie op Babygirl on the way
Mijn dochtertje heeft last van kwijl eczeem ziet er ook een beetje zo uit. ...
Zorgen dat als shirtje of romper heel nat is het gelijk te verwisselen met een droge, of af en toe met een doekje droog deppen als hij veel kwijlt

vorig jaar
Reactie op Nisje5
Klopt hij kwijlt veel ik verwissel vaak romper en slabbetje op
Dat is fijn zelf weet ik ook niet meer wat je anders kan doen, dit helpt bij mij vooral denk dat je het maar beter moet aanhouden als t erger wordt en het langzaam gaat dat het een keer wegtrekt je toch maar weer beter naar de dokter kan gaan en anders contact opnemen met het consultatiebureau.

vorig jaar
Reactie op Nisje5
Okee ga ik proberen Thanks
Wat voor vaseline gebruik je precies ? Ik weet dat er verschillende vaselines zijn ook wat een dokter kan voorschrijven.

vorig jaar
Mijn dochter had niet zulke rode vlekken maar een hele rode nek van het kwijlen ondanks gebruik van puntslabbers die we regelmatig wisselden en meerdere schone shirtjes per dag. Ik las hier op het forum over slabbers van Kliederz. Deze gebruiken we nu ruim een maand en haar shirtjes blijven droog en geen last meer van een rode nek. We wisselen nog steeds wel regelmatig de slabber (3 a 4 per dag) maar meer omdat de bovenkant nat is, het dringt er niet doorheen. Ze zijn iets duurder dan een gewone slabber van bv hema of zeeman maar wij zijn er erg blij mee. Ze hebben momenteel sale.
https://www.kliederz.nl/overige/sale