11 Reacties

5 maanden geleden

Ossengalzeep ban dr beckmann. De gel variant. Helpt eigenlijk altijd, soms nog een tweede x in de was. Niet langer dan 10 min laten intrekken want dan heb je ook die bleekvlekken.

5 maanden geleden

Reactie op Insiee

Ossengalzeep ban dr beckmann. De gel variant. Helpt eigenlijk altijd, soms ...
Ja deze is top!

5 maanden geleden

Ossengalzeep en dan het zeepstuk hebben wij! En soms gooi ik het daarna nog een nachtje in biotex groen. Buiten drogen (zeker als de zon schijnt) doet ook wel eens wonderen

5 maanden geleden

Pasta/tomatenvlekken doe ik met tandpasta insmeren, gaat er al heel goed af en dan laten weken en in de wasmachine en is eruit. Knijpfruit heb ik bij een t-shirt er helaas niet uitgekregen. Groene zeep helpt ook wel veel, laatst aardbeienvlekken op een wit shirtje gehad, even heet water erover schenken en de vlekken verdwijnen dan al en dan in de was. Ik krijg ook veel er niet uit, baal ik vaak wel van, maar denk dat het ook niet te voorkomen is

5 maanden geleden

Ik heb een emmer in de badkamer, vieze kleren met vlekken gooi in deze emmer met water zodat de vlekken niet intrekken. Ik haal ze eruit wanneer er weer een wasbeurt is. Heb wen tijdje ossengalzeep gebruikt, maar was niet effectief genoeg wanneer de vlekken al ingetrokken waren.

5 maanden geleden

Ik heb een spray gemaakt met klein dopje biotex en de rest water. Hier spray ik alle vlekken mee in, laat het een paar uur intrekken en dit gaat er hierna altijd uit in de was. 👍 tot nu toe nog geen vlekken er niet uit gekregen.

5 maanden geleden

Reactie op zeytje

Ik heb een emmer in de badkamer, vieze kleren met vlekken gooi in deze emme ...
Ik doe dit ook. Was een tip van de kraamverzorgster de poep kleertjes meteen in een emmer met koud water te doen vanwege het intrekken tot de volgende wasbeurt. Idd wanneer nodig doe ik dan nog even boenen met ossengalzeep in de gootsteen

5 maanden geleden

Reactie op baloubadou94

Ik doe dit ook. Was een tip van de kraamverzorgster de poep kleertjes metee ...
Ik doe dit ook. Alles in een emmer en dan voor het wassen uitspoelen in vanish erop en dan in t wasmachine

5 maanden geleden

Ossegal spray werkt bijna altijd! Poepvlekken even goed uitspoelen.

5 maanden geleden

Reactie op baloubadou94

Ik doe dit ook. Was een tip van de kraamverzorgster de poep kleertjes metee ...
Bij ons was het ook een tip van de kraamhulp, maar dan ook met wat Biotex erbij