5 Reacties
VRIEND
één maand geleden
Dochter slaapt hier vanaf 9 maanden in een vloerbed. Eerst een zelf omgebouwd ledikant en inmiddels een twijfelaar matras. Dochter is geen makkelijke inslapen en nog regelmatig wakker ‘s nachts en zo kunnen we bij haar liggen.
Slapen gaat een stuk beter sinds het twijfelaar matras. Onze dochter blijft zelf in bed liggen tenzij ze wakker wordt en verdrietig is ‘s nachts.
En ‘s morgens wordt ze wakker en loopt ze naar onze slaapkamer en maakt ons vrolijk wakker met een haaaaaiiiii.
Matras hebben we van matratzen discount. En daaronder ligt een lattenbodem van een oud twijfelaar bed.
Ik zelf vind het heel fijn. Wij hebben een speelkamer naast haar slaapkamer waar ze voor bedtijd speelt. En tegenwoordig gaat ze ook zelf naar haar slaapkamer en klimt ze in haar eigen bed omdat ze moe is ❤️
één maand geleden
Reactie op Cayley01
De kleine slaapt stukken beter in zn nieuwe vloerbed. Hij slaapt heel af en ...
Oeeeh waar heb Jr t matras vandaan meis🫢 hij ziet er happy uit!
één maand geleden
Reactie op MomAy
Dochter slaapt hier vanaf 9 maanden in een vloerbed. Eerst een zelf omgebou ...
Aaah dat klinkt super!! Hier ook drama met slapen vandaar dat we opzoek zijn naar wat andere opties dan het ledikant
één maand geleden
Hier is het een succes! Na een jaar gebroken nachten zijn we overgestapt op een vloerbed (met randen en een opening waar ze uit kan). We vinden het makkelijker om haar in slaap te brengen, want we gaan ernaast liggen tot ze slaapt en gaan daarna weg. De nachten zijn nog steeds gebroken in die zin dat ze altijd wel een keer wakker wordt, maar dan pak ik vaak m'n spullen en ga lekker bij haar liggen. Dan slaapt ze door. Eerlijk gezegd is dat ook best gezellig 🥰
Wij hebben dan ook voor een twijfelaar gekozen, heeel blij met die keuze. Kan er makkelijk comfortabel bij liggen. Het bed is van Treetale (prijzig, maar wel heel degelijk) en het matras via een of andere externe verkoper van Bol. Dat vond ik best een lastige zoektocht. Door de maat die we wilden, hadden we niet superveel keuze qua bedden. Als je een kleinere maat zou willen dan heb je volgens mij al meer opties.
Een nadeel van het vloerbed is dat als ze geen zin heeft om te slapen, ze allerlei andere dingen in haar kamer gaat doen. We hebben er voor nu daarom voor gekozen om daar nog geen speelgoed neer te leggen. Maar goed, als ze in haar ledikantje niet wilde slapen ging ze staan en huilen dus wat dat betreft is dit beter 😅