11 Reacties
één maand geleden
Vind je het zelf vervelend dat ze in de nacht nog voor een flesje komt? Heeft ze dan echt trek en is ze niet gerust te stellen met een knuffel en een kus?
Je zou geen melk meer kunnen aanbieden in de nacht maar alleen water voor de dorst. Dat werkt niet zo belonend en mogelijk gaat ze dan uiteindelijk doorslapen. Als dat niet werkt en jullie willen van de fles af, zou ik alle flesvoedingen stoppen en gewoon uit een beker geven om in elk geval de flesassociatie te doorbreken.
één maand geleden
Reactie op Syts7
Vind je het zelf vervelend dat ze in de nacht nog voor een flesje komt? Hee ...
Ik vind het niet heel vervelend maar ik merk dat ik enorm moe ben en nergens energie voor heb.
Ze krijst alles bij elkaar als ik haar alleen in slaap wieg of haar geen fles geef. Wellicht moeten we erdoorheen maar als je moe bent, geef je toe aan alles.
één maand geleden
Reactie op Simgho
Ik vind het niet heel vervelend maar ik merk dat ik enorm moe ben en nergen ...
Ja ik snap het hoor, je wil dat ze zo snel mogelijk weer slapen zodat je zelf ook nog wat slaap mee kan pakken!
Op basis van wat je zegt zou ik dan eerst beginnen met gewoon water te geven. Niet slecht voor de tanden etc en ook minder belonend om voor wakker te worden. En proberen overdag met de flessen te minderen.
Weet niet of je een partner hebt maar wellicht afwisselen om het zo vol te kunnen houden? Niet geschoten altijd mis, denk ik dan maar. Ik had hetzelfde ding met mijn jongste zoontje, maar hij at en dronk overdag echt ruim voldoende dus hebben het gewoon uitgeprobeerd. Was even pittig maar daarna was het ook klaar.
Succes! Onderbroken nachten of vroege ochtenden zijn pittig!
één maand geleden
Hier is ook nog een fles nodig in de nacht (om alleen nog een beetje aan slaap te komen ;) ) Hij krijgt geen melk maar warm water. Neem thermos met gekookt mee naar boven, scheelt een keer op en neer. Soms slaapt ie per ongeluk door en krijgt hij geen fles. Anders wel en maken we allemaal de meeste uren