10 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben de river knit voetenzak van Jollein en deze is heerlijk warm! Gebruik het in de maxi cosi en de bak van de kinderwagen. Bij heel koud weer krijgt ze in de wagen nog een jasje aan

2 jaar geleden

Ik trek vaak een dikke slaapzak aan, ze gooit ook haar armen overal boven en dekens schopt ze eraf. Ik zit eraan te denken eventueel een lekker warm wiegdekentje onder haar neer te leggen als het heel koud wordt, dan komt de kou niet van onder ook krijgt ze een mutsje op, nu nog een dunne, ben op zoek naar een lekkere warme
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Die jij erbij doorstuurt lijkt me heerlijk😀

2 jaar geleden

Ik gebruik mijn voetenzak van de maxicosi ook in de kinderwagen bak! Ik heb er een van jollein, heel blij mee en lekker warm! https://www.bol.com/nl/nl/p/jollein-voetenzak-voor-autostoel-kinderwagen-bliss-knit-nougat/9300000005379858/?s2a=#productTitle

2 jaar geleden

Reactie op Loes2002

Ik gebruik mijn voetenzak van de maxicosi ook in de kinderwagen bak! Ik heb ...
Deze hebben wij ook. Bij mijn eerste (winterbaby) veel gebruikt, zowel in de maxicosi als in de kinderwagen en afgelopen week weer uit de kast gehaald voor mijn jongste.

2 jaar geleden

Reactie op Loes2002

Ik gebruik mijn voetenzak van de maxicosi ook in de kinderwagen bak! Ik heb ...
Ja wij ook deze! Heel blij mee

2 jaar geleden

Doen jullie bij de voetenzak van Jollein nog een jasje of vestje aan of wordt dat weer te warm?

2 jaar geleden

Als je echt een voetenzak koopt is deze meestal bedoeld voor de buggy /zitgedeelte. Ik heb mijn maxi cosi voetenzak van koeka wel in de bak gebruikt. Dit paste perfect en kun je dan evt ook in de maxi cosi gebruiken

2 jaar geleden

Reactie op Madeliefje90

Doen jullie bij de voetenzak van Jollein nog een jasje of vestje aan of wor ...
Ja mijn meisje ligt niet vaak stil dus meestal met haar handjes/armen buiten de voetenzak haha. Ik doe dan vaak wel een jasje of vestje aan

2 jaar geleden

Dank allemaal, voor jullie fijne reacties! Ik heb er op jullie aanraden een van Jollein aangeschaft:)
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.