10 Reacties
10 maanden geleden
Nog een keer zo een topic 😆
Ik ben spiritueel en herken het bij mezelf wel vaker, maar kan eerlijk zeggen dat mijn zoontje juist het tegengestelde leek te hebben.
Hij sliep voor zijn doen beter snachts. Overdag vandaag toevallig wel veel minder, maar daar tegenover staat dat hij juist mega vrolijk en relaxt was!
10 maanden geleden
Hoe is het bij jullie gegaan vannacht?
Hier heeft hij voor het eerst sinds 3 maanden 6.5 uur achter elkaar weer geslapen 🤩
10 maanden geleden
Hier ook , had zelfde topic gister haha.
3 dagen onrustig en vanacht had ik ergst verwacht maar was maar 5 mij kletsen en sliep toen na speen verder tot 6:50 dus prima 😯
10 maanden geleden
pfft hier al 3 nachten weer zwaar onrustig en op gekke tijden wakker worden(totaal andere tijden dan wat ie normaal doet), en vanaf het begin al moeite om hem voor 22:00 in slaap te krijgen, en gisteravond was hij om 7 uur doodmoe, fles en bed en gewoon tot 1 uur geslapen, om vervolgens tot 5 uur wakker te zijn en te spelen en brabbelen
10 maanden geleden
Denk dat gister “ geluk “ was want nu alweer uur zo onrustig.. las ook net dat ze minder melatonine aanmaken en dat ze nog 2 dagen na volle maan last kunnen hebben🙃.
10 maanden geleden
Jaaa!!! Nou wat toevallig, hier had ik zelf nog niet bij stilgestaan tot een vriendin me zei dat het misschien kwam doordat het volle maan was en haar zoontje het ook heeft.
Mijn zoon slaapt (blijkbaar dus tijdens volle maan) nog slechter en onrustjger als normaal. Ik ben de dagen gaan opzoeken nadat me vriendin het zei en het klopt.
Enig idee wat je kan doen? Behalve veel knuffelen 😊