Ik heb op advies van de acupuncturist Gentle Iron capsules gehaald bij de Etos, van het merk Solgar.
Deze zorgen niet voor die vervelende constipatie en werken ook niet zo rot op je maag als ijzertabletten van de dokter. En mijn ijzerwaarden zijn nu heel netjes!
Klinkt als een reclame maar het was voor mij echt veel ellende met dat ijzer en vooral de bijwerkingen van de tabletten. Dus wilde ik het graag met jullie delen!
(Uiteraard altijd met je arts bespreken)
Bedankt voor deze tip! Ga ik zeker even bespreken met de VK.
Ik heb een laag ijzer gehalte en van die nare ijzerpillen. Ontlasten is al heftig genoeg na de bevalling 馃槀
Hollands en barret natuurlijke winkel werken ook goed zonder rare bij werkingen. (Moet even kijken zo beneden hoe het ook al weer heet). Maar die gebruik ik inplaatst van die het ziekenhuis heeft voor geschreven
Ik heb ook limonade siroop met extra ijzer! Best lekker :) roosvicee ferro heet het
Ps. Ik heb de voorgeschreven ijzer tabletten van het ziekenhuis en heb geen last van obstipatie dus soms kan het ook meevallen
Ik gebruik ferrodyn. Geen rare bijwerkingen van. Terwijl ik die van het ziekenhuis die de gynecoloog heeft voor geschreven heeft in de diarree raak of gewoon helemaal niet meer lukt qua wc.
Moet ik ook proberen misschien. Net weer hele lunch uitgespuugd omdat ik ha ...
ah ja rot he 馃様
ik nam ze daarom ook nauwelijks, werd er helemaal bang van. met die gentle iron gaat het juist super!
alleen geen cafe茂ne of zuivel erbij nemen