10 Reacties

2 jaar geleden

Bedankt voor deze tip! Ga ik zeker even bespreken met de VK. Ik heb een laag ijzer gehalte en van die nare ijzerpillen. Ontlasten is al heftig genoeg na de bevalling 😂

2 jaar geleden

Hollands en barret natuurlijke winkel werken ook goed zonder rare bij werkingen. (Moet even kijken zo beneden hoe het ook al weer heet). Maar die gebruik ik inplaatst van die het ziekenhuis heeft voor geschreven
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Ik heb ook limonade siroop met extra ijzer! Best lekker :) roosvicee ferro heet het Ps. Ik heb de voorgeschreven ijzer tabletten van het ziekenhuis en heb geen last van obstipatie dus soms kan het ook meevallen

2 jaar geleden

Ja ik heb ook de Gentle Iron als tip van de VK gekregen en mijn ijzerwaarde is nu netjes aan het stijgen!

2 jaar geleden

Deze

2 jaar geleden

Reactie op M W N

Hollands en barret natuurlijke winkel werken ook goed zonder rare bij werki ...
https://www.hollandandbarrett.nl/shop/product/holland-barrett-ijzer-20mg-6100156285 Deze gebruik ik. Ook op aanraden verloskundige. Heb hele goede ontlasting, alleen heel groen/donker.. maar dat komt door het ijzer.

2 jaar geleden

Ik gebruik ferrodyn. Geen rare bijwerkingen van. Terwijl ik die van het ziekenhuis die de gynecoloog heeft voor geschreven heeft in de diarree raak of gewoon helemaal niet meer lukt qua wc.

2 jaar geleden

Reactie op Boysmom21

Ik heb ook limonade siroop met extra ijzer! Best lekker :) roosvicee ferro ...
ah jaaa die gebruik ik ook! werkt goed en ook nog lekker

2 jaar geleden

Moet ik ook proberen misschien. Net weer hele lunch uitgespuugd omdat ik half uur daarvoor ijzer tablet innam.

2 jaar geleden

Reactie op Mvanek

Moet ik ook proberen misschien. Net weer hele lunch uitgespuugd omdat ik ha ...
ah ja rot he 😔 ik nam ze daarom ook nauwelijks, werd er helemaal bang van. met die gentle iron gaat het juist super! alleen geen cafeïne of zuivel erbij nemen
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.