36 Reacties

één jaar geleden

Hai. Ik ben momenteel 20+5 en heb ook placenta aan de voorkant! Ik voel regelmatig gekriebel ter hoogte van de navel en onderin een soort van plopjes. Nou ligt onze kleine man ook echt helemaal onderin!

één jaar geleden

ik ben nu 23 weken met me placenta voor, ik voel het ook minder en vaak voor maar een paar seconde 🙈

één jaar geleden

Dit is mijn 2e zwangerschap en bij m’n vorige zwangerschap lag m’n placenta achter en toen voelde ik vanaf 17 weken hele duidelijke schopjes. Nu ben ik 22 weken in verwachting en m’n placenta ligt voor. Voelde tot een week geleden ook alleen maar propjes en getrappel op m’n blaas. Sinds een week voel ik haar heel duidelijk schoppen en voelt m’n man haar ook. Je ziet de bewegingen nu ook van buiten af.

één jaar geleden

Ik ben zwanger van een tweeling en ook voorliggende placentas. Met twee in me buik verwachte ik wel sneller iets te voellen. Maar ik kan nu pas egt zeggen dat ik het goed voel en zelfs zie, Ben 26 weken inmiddels hihi

één jaar geleden

Ik ben bijna 22 weken. Placenta ligt voor wel.tweede zwangerschap en voel hem sinds 2 weken duidelijk beweging in de ochtend en avond 🍀

één jaar geleden

Mijn placenta logt ook voor. Ik ben nu 23 weken. Sinds drie dagen voel ik wanneer ik in mijn bed lig en af en toe overdag echt de duidelijke propjes. Hiervoor was dit echt alleen maar een beetje gekriebel.

één jaar geleden

Ik heb hetzelfde, 21 weken en viel nog helemaal niks. Kan niet wachten om wat bewegingen te voelen. Op de echo is te zien dat het een erg beweegelijk baby is, nu nog voelen🥰

één jaar geleden

Hier een voorliggende placenta maar voel de baby al weken goed. Hij is echt heel actief en schopt al hard ook aan de buitenkant zichtbaar. 2e kindje.

één jaar geleden

Reactie op FB89

Ik heb hetzelfde, 21 weken en viel nog helemaal niks. Kan niet wachten om w ...
Hier ook hetzelfde. Donderdag ben ik 21 weken . Ik voel nog niks maar op de echo is het erg beweeglijk

één jaar geleden

Bij mij ook voorliggend.. nu 21+2 en voel ze (twins) ongeveer een weekje.. word elke dag meer en sterker

één jaar geleden

Ik ben nu bijna 21 weken en bij 18 weken voelde ik harde schoppen in mijn buik. Mijn placenta ligt ook voor. Ook hoor ik plopjes en geknetter in mijn buik. En voel ik golfbewegingen. Echt heel bijzonder 🥹

één jaar geleden

Ik ben nu 22+1 ook placenta voor en nog niks mogen voelen

één jaar geleden

Ik ben ook 21 weken en mijn placenta ligt ook aan de voorkant. Ik voel alleen in rust dus als ik stil op de bank zit of op bed lig in de avond idd een klein plopje veder niet helaas

één jaar geleden

Zwanger van ons eerste kindje. Placenta ligt ook voor maar is aan de rechterkant wel wat dunner. Wist echt niet wat ik kon verwachten en ging er maar vanuit dat ik haar pas laat zou voelen. Vanaf week 16 voelde ik de zo genoemde “vlindertjes” en af en toe een heel licht plopje. Vanaf week 17 voelde ik dat dagelijks. Vlak voor week 20 een aantal dagen niks meer. En paar dagen na dat ik de 20 weken aan tikken werden het echt flinke “ploppen”. Dus ik denk schopjes. Zodra ik rustig zit/lig, begint het. Sinds vandaag (21+2) echt heel duidelijk aanwezig en ook te voelen en zien vanaf de buiten. Heel blij mee 🤍

één jaar geleden

Ik ben nu 24 weken en ook de placenta aan de voorkant. Al een lange tijd kriebelend gevoel gehad en nu sinds een week of 2 veel krachtigere bewegingen. Schoppen of draaien van de kleine te voelen☺️💙

één jaar geleden

Ben ik de enige met 22+3 weken die de baby nog niet voelt?

één jaar geleden

Ik ben nu 21+3 en heb mijn kleintje helemaal nog niet gevoeld (placenta ligt ook aan de voorkant. Zit er dus echt met smart op te wachten, haha. Bij de echo's is mijn kleintje ook vrij beweeglijk.

één jaar geleden

Ik heb ook de placenta voor en voelde niks tot 21 weken en ineens bam..voel hem nu elke dag 🥰💙

één jaar geleden

Ik voel m’n meid sinds 21+3 , ik voel haar sinds dien heerlijk elke dag. Nog niet alle bewegingen zijn even krachtig maar merk dat er elke week wel verschil in zit en het krachtiger wordt.

één jaar geleden

In bet begin kietelen. Nu nog steeds maar worden toch ook meer plopjes.