36 Reacties

één jaar geleden

Ik heb ook de placenta voor en ben nu 21+4 en voel soms wat geborrel. Maar daar blijft het nog bij. Je wordt er een beetje ongeduldig van hè haha

één jaar geleden

Ik ben nu 20+4 en voel ons ventje al wel eventjes. Ook mijn vriend heeft hem 2 dagen geleden voor het eerst gevoeld. Bij mij zei de gynaecoloog ‘als je hem nu al zo goed voelt, houd je dan maar vast voor binnen enkele weken’ 😂

één jaar geleden

Mijn placenta ligt ook voor, en nog steeds maar voel hem vanaf 18 weken zeer actief.. en elke dag!

één jaar geleden

Reactie op XDaniafit

Ben ik de enige met 22+3 weken die de baby nog niet voelt?
Ik ben morgen 22 weken en voel ook nog niets helaas.

één jaar geleden

Reactie op lbeumer

Ik ben morgen 22 weken en voel ook nog niets helaas.
Fijn om te horen. Gisteren kon ik niet op controle door buikgriep maar maakte mij door andere dingen best zorgen. Vanmorgen een mooie hartslag gehoord. Maar kijk er best wel naar uit om haar te voelen

één jaar geleden

Ik ben vrijdag 24 weken en voel al sinds 16 weken beweging (tweede kindje). Andere mensen konden het vanaf 18 weken zien en nu zie je de bewegingen zelfs door kleding heen. Mijn placenta ligt ook vooraan en wat naar boven. Totaal niet verwacht want vorige keer lag die achteraan, en ik dacht nu dus ook omdat ik zelfs vroeger iets voel. Denk dat het dus allemaal heel persoonlijk is. En niet perse hoeft om pas later iets te voelen

één jaar geleden

Ik kom net bij de verloskundige vandaag. En zij zegt ook voor week 24 moet je de baby een keer gevoeld hebben. En met 28 weken zijn de spieren zo sterk dat je het elke dag (de hele dag door) moet voelen. Nu zijn het bij mij alleen nog maar plopjes dus ik voel wel wat. Ben nu 23+1

één jaar geleden

Ik ben 22+4 weken en heb m’n placenta ook voor. Ik voel de kleine al sinds 18 weken en nu echt heel duidelijk en hard. Af en toe doet het zelfs pijn zo hard ze schopt 😅 wel zwanger van de 2de!

één jaar geleden

hier nu 22+5 en voel de kleine man regelmatig schoppen. ene keer harder dan de andere keer

één jaar geleden

Reactie op XDaniafit

Fijn om te horen. Gisteren kon ik niet op controle door buikgriep maar maak ...
Dat is dan een heel fijn moment hè . Ik had het paar weken terug ook dat ik er zo onzeker over was en toen ook even hartslag geluisterd en echo gehad . Maar nu is dat al weer even geleden dus ben weer toe aan iets voelen of weer een echo . Gelukkig met 24 weken weer .

één jaar geleden

update 🙈 ik ben nu 24 weken en ik had gisteren de eerste schopjes vast kunnen leggen☺️ je begint het aan de buitenkant te zien dacht dat het lang zou duren maar dat hoeft dus niet

één jaar geleden

Reactie op Babygirl on the way

update 🙈 ik ben nu 24 weken en ik had gisteren de eerste schopjes vast kun ...
Oh wat fijn! Ik ben nu 23+3 en heb haar nog niet gevoeld dus heel fijn om jouw verhaal te horen

één jaar geleden

Eerste zwangerschap had ik ook de placenta voorliggen en voelde ik beweging vanaf 22 weken ongeveer. Nu ligt die achter en voelde ik het vanaf 19 weken ongeveer

één jaar geleden

Ik ben gisteren ook op controle geweest bij de gynaecoloog omdat ik me zorgen maakte. Blijkbaar nergens voor nodig want ze was heel fel aan het bewegen. Op dat moment van de echo bewoog ze dus veel en ik voelde niks. Vandaag al verschillende keren iets gevoeld.

één jaar geleden

Ik heb de baby gisteren voor het eerst gevoeld met 23+4

MOD

één jaar geleden

Sinds +/- 2wk voelde ik haar bewegen en giisteren met 25+5 zag ik het ook vanaf de buitenkant. Vriend heeft het daarna ook meteen gevoeld🥰 Ineens kan het snel gaan!