31 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Mila0111

Ik heb morgen nog een controle echo, maar de arts was niet hoopvol.. ik ga ...
Och jeetje wat spannend zeg! Je weet het maar nooit… wij dachten 2 dagen geleden ook dat het klaar was en vandaag toch weer mooie berichten ontvangen.. Ik zal voor je duimen morgen!! Hoelaat moet je?

2 jaar geleden

Reactie op Mila0111

Ik heb morgen nog een controle echo, maar de arts was niet hoopvol.. ik ga ...
Hoe was je echo?🍀🤞🏼

2 jaar geleden

Hoe was je echo?🍀🤞🏼
Het vruchtzakje was gegroeid en het vruchtje ook. Ook leek het vruchtzakje wat ronder geworden te zijn, maar er was nog niet echt duidelijk een hartslag te zien. De arts gaf een paar mogelijkheden mee, afwachten of het wordt een miskraam of je bent minder ver zwanger dan je dacht.. dus nog even afwachten ☹️

2 jaar geleden

Reactie op Mila0111

Het vruchtzakje was gegroeid en het vruchtje ook. Ook leek het vruchtzakje ...
Oh nog spannend dus!! Maar in ieder geval nog hoop🤩. Wanneer mag je weer voor een echo?

2 jaar geleden

Oh nog spannend dus!! Maar in ieder geval nog hoop🤩. Wanneer mag je weer v ...
Nog een weekje afwachten.. ik mag op 2 december weer.. heel spannend dit inderdaad!

2 jaar geleden

Ik had de vorm van een courgette

2 jaar geleden

Reactie op Mila0111

Nog een weekje afwachten.. ik mag op 2 december weer.. heel spannend dit in ...
Spannend hoor! Klinkt in ieder geval weer hoopvol! Heb je ook bloed laten afnemen?

2 jaar geleden

Spannend hoor! Klinkt in ieder geval weer hoopvol! Heb je ook bloed laten a ...
Ja, mijn hcg zit op 14.000

2 jaar geleden

Reactie op Mila0111

Ja, mijn hcg zit op 14.000
Dat klinkt goed, toch?

2 jaar geleden

Dat klinkt goed, toch?
Jaa.. ik ben alleen heel bang om een goed gevoel te hebben en teleurgesteld te raken.. Is er al bloed geprikt bij jou?

2 jaar geleden

Reactie op Mila0111

Jaa.. ik ben alleen heel bang om een goed gevoel te hebben en teleurgesteld ...
Ja snap ik zo goed! Het is zo spannend … Ja bij mij ook bloedgeprikt. De waarden stegen goed :) dus dat was in ieder geval een opluchting. Donderdag weer prikken en een echo.. dus nog maar even afwachten. En net zoals jij, je durft niet echt een goed gevoel te hebben.. maar hopen altijd!!