15 Reacties

2 jaar geleden

Wat vervelend! Kan ook zijn dat ze via voice of video chat verder gesproken hebben op discord. Normaal kan je het zien als er berichten gewist zijn, dat staat er dan letterlijk. Ik zou hem er gewoon mee confronteren want zou er zelf ook onzeker van worden eerlijk gezegd :/

2 jaar geleden

Ik zou het ook wantrouwen. Is er een speciale reden dat hij discord gebruikt in plaats van de meer bekendere media om contacten te onderhouden? En het vragen hoe een andere meid eruit ziet zou ik niet accepteren. Waarom wilt hij dat weten? Dat zijn geen oppervlakkige gesprekken. En het heeft zeker niks met normale nieuwsgierigheid te maken naar mijn idee. Het lijkt er inderdaad op dat hij berichten verwijderd. Alleen wel raar dat het dan zo slecht wordt gedaan.

2 jaar geleden

Mag ik eerlijk zijn? Dit is niet ok. Het gesprek inhoudelijk al helemaal niet. Als jij zegt dat je er beter bij voelt als ze geen contact hebben dan MOET hij dit respecteren.

2 jaar geleden

Jij stelt je helemaal niet aan!! Dit is niet oké! Hij hoort jou hierin te respecteren. Ik weet niet wat discord is maar hier gaan mijn nekharen overeind van staan. Laat je niet gek maken als hij jou een schuldgevoel aan te praten of iets. ♥️

2 jaar geleden

Ten eerste wat super vervelend voor jou zeg! Ik zou het ook niet vertrouwen. Vind het trouwens erg respectloos naar jou toe, dat hij toch contact met haar heeft terwijl hij dit niet zou doen. Ik zou dit zeker met hem bespreken. Vind zeker niet dat je je aanstelt. Succes ❤️

2 jaar geleden

Uhm klinkt inderdaad als verwijderde berichten of via voice chat nog gesproken tussendoor of een andere chat. En als zij een foto stuurt dan is het niet gek als ze die erna verwijderd. Wel vreemd is als ze bewust zoiets verwijderen, dat je het dan niet verder aanpakt als je het wilt verbergen. Dat is of dom of raar voor dat geval.

2 jaar geleden

Ik vraag me trouwens wel af hoe je weet dat ze dat gesprek hebben gehad als je het nog niet hebt aangekaart 😅 want dat kan heeeeel verkeerd ook bij hem gaan vallen. Uiteraard is dat niet het belangrijkste want het klinkt wel een beetje alsof hij foto's heeft gevraagd van meer dan puur gezicht en kleding. Maar het KON natuurlijk best gaan over dat ze zichzelf niet mooi vind bvb, dik of armen oid en dan is het onschuldig...

2 jaar geleden

Reactie op Ada3

Wat vervelend! Kan ook zijn dat ze via voice of video chat verder gesproken ...
Het staat alleen er letterlijk als het via een reply is. Anders kan je niet zien dat het verwijderd is. Maar het klinkt voor mij alsof ze ergens in vc deels hebben gepraat want het is inconsistent verwijderen anders.

2 jaar geleden

(Of ingame chat er vanuit gaande dat ze samen een spel spelen)

2 jaar geleden

Reactie op Chayennn

Ik zou het ook wantrouwen. Is er een speciale reden dat hij discord gebruik ...
Niet-gamers reactie 😂 Mijn man en ik gebruiken discord mega veel en whatsapp met meer bekende. Het vragen hoe iemand eruit ziet op zich is niet zo gek naar mijn mening, mensen zijn erg nieuwsgierig en zie het via discord ook veel gebeuren eerlijk gezegd. Het zijn veelal mensen die je niet echt echt kent.

2 jaar geleden

Mag ik eerlijk zijn? Dit is niet ok. Het gesprek inhoudelijk al helemaal ni ...
Ze hebben iets anders afgesproken... En dat was niet een duidelijke je mag niet met haar praten. Alleen je mag het gesprek niet starten, wel op haar reageren. Als ze samen gamen wat passend is bij discord, dan is het heel normaal dat ze elkaar vaker in enige mate spreken. Ik vind het ook zeker shady overkomen, maar zou dan de afspraak verduidelijken met hem.

2 jaar geleden

Reactie op DiepeZucht

Het staat alleen er letterlijk als het via een reply is. Anders kan je niet ...
Ahja je hebt gelijk, had dat ff verkeerd onthouden. Ik gebruik discord ook dagelijks, maar wel gewoon voor game gerelateerde chats. Maar ik denk ook eerder dat ze vc ofzo verder gesproken hebben

2 jaar geleden

Reactie op DiepeZucht

Niet-gamers reactie 😂 Mijn man en ik gebruiken discord mega veel en whatsa ...
Ze kennen elkaar al.. Dus het heeft niks met nieuwsgierigheid te maken hoe iemand eruit ziet...

2 jaar geleden

Heb het besproken met mijn vriend en we zijn er samen uit gekomen. Dankjewel voor jullie reacties. Hopelijk is het voor mijn vriend nu duidelijk dat ik dit soort dingen gewoon niet chill vind.

2 jaar geleden

Reactie op Chayennn

Ze kennen elkaar al.. Dus het heeft niks met nieuwsgierigheid te maken hoe ...
Niemand zou dit chill vinden!!! Fijn dat jullie gesproken hebben. Ik weet niet hoe lang jullie een relatie hebben, maar als dit gedrag zich blijft herhalen dat weet je wat voor vlees je in de kuip hebt. Ik neem aan dat hij weet wat ie op het spel zeg als hij dit soort oppervlakkige gesprekken aan gaat. Deze kortstondige aandacht die mensen nodig hebben duid vaker op een dieper liggend “issue”. Misschien met zichzelf, een bepaalde “sleur”, dingen waar niet over gesproken wordt. Maar boven alles, dat hij jou meer moet respecteren dan alles! En dat begint met eerlijkheid en openheid. Hoe pijnlijk dat ook is!!Dat betekend wel dat hij jou waardeert en zijn gezin op de eerste plek zet. Los van jullie gesprek, moet hij je vertrouwen terug winnen nu. En als hij iets mist in de relatie of bepaalde verlangens heeft en jij trouwens ook zal het jullie dichter naar elkaar toe brengen. En hij weet heeeeel goed wat jij wel of niet chill vindt. Laat je niet gek maken of manipuleren. Hij zal open kaart moeten spelen uit respect voor jou en zijn gezin. Verder, zetten wij als vrouw de toon hoe wij willen dat er met ons wordt om gegaan. En daarbij bedoel ik absoluut niet dat je boos moet worden en hem eruit moet schoppen. Maar wel dat wij het voorbeeld neerzetten hoe we behandeld willen worden en vertellen wat we graag willen. Dit soort gebeurtenissen maken onzeker, en hij zal zijn ego aan de kant moeten zetten. Het is logisch dat er dit soort thema’s voorbij komen, in elke relatie gebeurd dit wel eens. Er is niks mis met jou, je bent knap genoeg, mooi van binnen en buiten. Soms moet een man zich dat weer even heel goed beseffen, helaas gebeurt dit alleen als het erg heet wordt onder zijn voeten… 💋