8 Reacties

vorige maand

Hoelang slaapt zij in de middag? Wij hadden dit ook totdat wij het dutje hadden ingekort ( max 1,5 uur )

vorige maand

Wij proberen ons zoontje tot 6u/half 7 in bed te laten. Meestal gaat dat wel en gaat hij lekker kletsen en zingen of hij valt weer even in slaap. Bij hen is dit juist sinds hrt middagdutje niet goed meer lukt, terwijl hij het nog wel hard nodig heeft. Te moe dus juist... Ik hoop dat hij het dutje weer gaat doen.

vorige maand

Ze sliep tot 3 wk geleden 3u smiddags en snachts 11 tot 12u. Toen hebben we slaapje ingekort naar 2u, toen ging het heel goed. Nu sinds 2 nachten weer suuupervroeg..

vorige maand

Wisselt! Ze kruipt altijd eerst bij ons in bed, als het haar dan niet lukt te slapen tussen ons in dan gaat ze terug naar haar eigen bedje en gaan we erbij liggen tot ze weer slaapt. Soms wil ze wat eten en dan geven we een broodje en vallen we in slaap en zij meestal ook na het broodje. Als we zouden opstaan is ze echt nog wel veel te moe (en wij zelf ook haha) dus dat is niet de beste optie bij ons. Wat we merken is dat nog niet goed onder de knie heeft hoe je dan weer jezelf in slaap kunt krijgen. Tussen ons in en dat wij dan echt weer gaan slapen en rustig blijven liggen geeft - merken we- het beste voorbeeld voor haar.

vorige maand

Reactie op Tinke

Ze sliep tot 3 wk geleden 3u smiddags en snachts 11 tot 12u. Toen hebben we ...
Geen doorkomende kiezen? Is hier namelijk wel een boosdoener

vorige maand

Reactie op Sineadx

Hoelang slaapt zij in de middag? Wij hadden dit ook totdat wij het dutje ha ...
Maar als je het dutje dan inkort vervroeg je daarmee niet de bedtijd vraag ik me dan af ?

vorige maand

Reactie op Sineadx

Geen doorkomende kiezen? Is hier namelijk wel een boosdoener
Ze lijkt nergens last van te hebben, zodra ik bij haar ben huilt ze niet meer, is vrolijk en klaar om de dag te beginnen

vorige maand

Hier dus juist nu al paar dagen korter middag dutje.. sliep eerst zo 2 a 2.5 u. En nu opeens genoeg aan 45 min?!