30 Reacties

2 maanden geleden

Onze zoon slaapt in de herfst zak van puckababy in een lange mouwen romper.

2 maanden geleden

Hoe gaat het nu bij jullie? Hier nog steeds iedere dag tussen 5.15 en 5.45 wakker 🫠

2 maanden geleden

Reactie op Summer2023

Hoe gaat het nu bij jullie? Hier nog steeds iedere dag tussen 5.15 en 5.45 ...
Hier ook. Ben dus bang dat we morgenochtend om 4:45 beneden zitten... ook overdag slaapt hij onrustig en 's nachts wordt hij regelmatig wakker en is hij ook onrustig. Overdag is het momenteel ook geen zonnetje helaas...

2 maanden geleden

Reactie op Summer2023

Iedere ochtend feest, 5.30 is al heel wat. Vandaag was het zelfs 4.30.... Het is een fase?? Hou vol hou vol hou vol haha.

2 maanden geleden

Reactie op Ayla26

Iedere ochtend feest, 5.30 is al heel wat. Vandaag was het zelfs 4.30.... H ...
Maar 4.30 ga je toch niet naar beneden...? Als hier zo vroeg wakker zijn, dan ga ik d'r een fles geven en terug 't bed in. 🙈

2 maanden geleden

Reactie op Summer2023

Hier ook ellende hè

2 maanden geleden

Reactie op Littl-one

Maar 4.30 ga je toch niet naar beneden...? Als hier zo vroeg wakker zijn, d ...
Mijn zoontje accepteert dat ook niet altijd hoor, die zou het prima opdrinken, maar is gewoon wakker en terug in bed is dan oorlog.

2 maanden geleden

En? Hoe laat was het vanmorgen met de wintertijd? Hier 4.30 uur 🥲

2 maanden geleden

Reactie op Lippie91

Mijn zoontje accepteert dat ook niet altijd hoor, die zou het prima opdrink ...
Ik haal haar niet uit bed... Ze blijft in bed de fles drinken.. Soms heeft ze even niets in te brengen.. 🙈 De ene dag accepteert ze het wel, de andere dag niet.. Vanmorgen wel. 't is nu 7.45 en we gaan nu naar beneden toe. We gaan zien hoe de dag loopt. Met een week is het hopelijk weer oké. Of je nou voor de tijd het ritme aanpast of erna.. 🙈 De oudste heeft nooit last gehad van de tijd verschil. De jongste... Gaan we meemaken. Go with the flow 😘

2 maanden geleden

Reactie op Summer2023

En? Hoe laat was het vanmorgen met de wintertijd? Hier 4.30 uur 🥲
4:15. Wat een drama...