9 Reacties
3 jaar geleden
Yes hier ook heel veel last van al een paar weken lang ik word er helemaal gek van😕 ik heb er alleen snachts last van als ik in de middag even ga rusten dan heb ik nergens last van maar snachts is echt een hell 😔 helaas helpt ook niks bij mij 😫
3 jaar geleden
🙋🏻♀️ ik heb er ook last van.. houd vocht vast en heb daardoor gezwollen voeten en enkels en handen, daar overal de klachten.. ik kom alleen de nacht door wanneer ik voor het slapen ga mijn voeten, enkels en handen minimaal 20 seconden onder een koude douche afspoel
3 jaar geleden
Ik heb dit altijd in de zomer, wat voor mij werkt is een koude doek om m’n voeten heen wikkelen, voeten op een kussen leggen en de ventilator aan gericht op m’n voeten dan val ik vaak wel in slaap.
Voor mij werkt het, hopelijk voor jullie ook!
De jeuk wel even in de gaten houden want dat kan ook cholestase zijn, ik had er veel jeuk aan de onderkant van m’n voeten en aan de binnenkant van m’n handen dit bleek inderdaad zwangerschapscholestase te zijn.
3 jaar geleden
Heb er ook enorm last van, zelfs gewoon buiten de zwangerschap. Ijskoud voetbadje of gewoon al een koude handdoek ertegen leggen en dan probeer ik me bij het slapengaan op andere dingen te focussen dan mijn voeten 🙈 maar het is verschrikkelijk om in slaap te vallen. Bij mij komen er dan ook eens rusteloze benen en pijnlijke gewrichten bij