Hebben hier meer baby’s last van warmte uitslag en dan vooral in de nek en wangen. Onze baby zweet namelijk zoveel en krijgt nu weer bultjes die lijken op acne. Vorige maand had hij die bultjes ook waardoor wij eerst dachten dat het acne was, maar nu het weer zo warm is en die bultjes weer komen denken wij nu dat het warmte bulten zijn.
Hier ook. Heel vervelend.. probleem is dat meneer heel veel vastgehouden wil worden en ondanks dat het bij ons binnen erg koel is is dat al genoeg voor uitslag in de nek en ellebogen.
CB zei ook dat het warmte uitslag was.
Ooooh is dat het?! Mijn dochter heeft idd ook allemaal van die bultjes die opkomen en dan weer wegtrekken. Goed om te weten waar het vandaan kan komen!
Ik dacht dat het baby acne was? De mijne (6weken) zit ook helemaal onder. G ...
Ja dat dacht ik ook en misschien was het eerst ook acne met 3 weken toen. Maar nu hij het weer heeft met die warmte is het denk ik toch warmte bulten. Heb mijn zoontje net ook alleen met luier aan gehad en de roodheid trok snel weg
Ja is van de warmte! Hier ook weer en vorige keer toen het zo warm was had hij het ook. Toen dacht ik acne maar te toevallig dat het nu weer begint. Vooral nekje en borst hier
Ja ik heb het zelf ook heel snel, wij doen meestal een hydrofieldoek op onze arm zodat zijn huidje niet op die van ons broeit, en als hij in de draagzak zit doe ik een klein hydrofiel washandje op mijn borst om zijn gezichtje te beschermen tegen broeien.