7 Reacties

2 jaar geleden

Hier ook. Heel vervelend.. probleem is dat meneer heel veel vastgehouden wil worden en ondanks dat het bij ons binnen erg koel is is dat al genoeg voor uitslag in de nek en ellebogen. CB zei ook dat het warmte uitslag was.

2 jaar geleden

Ja hier ook! Mijn zoontje lijkt er alleen niet echt last van te hebben. Volgende week koelt het alweer af dus ik verwacht dat het dan weer wegtrekt

2 jaar geleden

Ooooh is dat het?! Mijn dochter heeft idd ook allemaal van die bultjes die opkomen en dan weer wegtrekken. Goed om te weten waar het vandaan kan komen!

2 jaar geleden

Ik dacht dat het baby acne was? De mijne (6weken) zit ook helemaal onder. Geen gezicht, hahaha

2 jaar geleden

Reactie op Corrie H

Ik dacht dat het baby acne was? De mijne (6weken) zit ook helemaal onder. G ...
Ja dat dacht ik ook en misschien was het eerst ook acne met 3 weken toen. Maar nu hij het weer heeft met die warmte is het denk ik toch warmte bulten. Heb mijn zoontje net ook alleen met luier aan gehad en de roodheid trok snel weg

2 jaar geleden

Ja is van de warmte! Hier ook weer en vorige keer toen het zo warm was had hij het ook. Toen dacht ik acne maar te toevallig dat het nu weer begint. Vooral nekje en borst hier

2 jaar geleden

Ja ik heb het zelf ook heel snel, wij doen meestal een hydrofieldoek op onze arm zodat zijn huidje niet op die van ons broeit, en als hij in de draagzak zit doe ik een klein hydrofiel washandje op mijn borst om zijn gezichtje te beschermen tegen broeien.