9 Reacties

één maand geleden

Kerstshows in de tuincentra zijn hier voor de dreumes en de peuter een mega hit! Ballorig, kinderboerderij, speeltuin, boswandeling, oefenen met kleuren en stickers plakken, verven (met kwast maar ook met huishoudfolie over het papier zodat hij het met de vingers kan doen).

één maand geleden

Met slecht weer gaan we thuis op avontuur. Lekker de kledingkast op de slaapkamer overhoop halen. Of het kastje met de ps4 games😆. Trommelen met de pannen en pollepel. En met beter weer lekker naar het bos of speeltuin, rondje stad. Hij vind bijna alles wel leuk.

één maand geleden

Wij wonen hier dichtbij het centrum dus we gaan eigenlijk elke dag wel wandelen soms met de wagen en soms zij zelf lopend. (als ik de tijd heb 😂) Als het lekker weer is buiten, dierentuin, speeltuin. Monkey Town alleen dat vind ik nu soms vermoeiender dan gewoon thuis blijven. 🤣 Hier zit ook een leuk buurthuis waar op woensdagochtend een kinderochtend is en je gratis koffie en thee kan drinken. En we gaan wel eens naar een babyzwemles of gewoon vrijzwemmen. 😃

één maand geleden

naast de al genoemde dingetjes als het hele dag regent; zoals binnen rommelen, lekker kussens op de grond tentjes bouwen, glijbaan maken van zitkussen. Muziek maken, samen broodjes smeren of bakjes groente en fruit maken (mama doet het werk, dochter eet alvast😂) En tussen buien door toch pak aan en naar buiten om te spelen

één maand geleden

Wij gaan ook regelmatig naar de bibliotheek. Kinderen kunnen gratis lid worden en ik krijg via de mail veel leuke activiteiten. Of we gaan zelf een boekje lezen, naar de voorlees/muziek ochtend of speelotheek

één maand geleden

Reactie op Nancy23

Wij gaan ook regelmatig naar de bibliotheek. Kinderen kunnen gratis lid wo ...
Zo dat ik hier nooit aan gedacht heb meer, heb ook gewoon een pas 🤦🏼‍♀️ haha

één maand geleden

Speeltuintje in de buurt, speelschuur (indoor speeltuin), babyzwemmen, naar de bieb, wandelen in het bos of naar het park, fietsen, leuk koffietentje bezoeken, naar familie, kinderboerderij, playdates, thuis spelen, betrekken bij taakjes in het huis, samen bakken (zij vooral dingen proeven of een keer roeren haha)

één maand geleden

Alles wat al genoemd is en nu vooral: tuincentrum 🥳 Vanwege alle kerstlichtjes e.d.

één maand geleden

Ik ben groot fan van je baby betrekken bij wat je zelf wil of moet doen. Dus samen koken, de was doen, boodschappen doen, in de tuin werken. Maar ook samen een wandeling maken, afspreken met een vriendin (met of zonder kind), lekker naar de stad voor een boodschapje of koffie drinken, of mama die een boek ‘leest’ terwijl Kars speelt. Verder idd kinderboerderij, natuurspeeltuin, bibliotheek