14 Reacties

3 jaar geleden

Kerstavond kook ich bij ons thuis heb vanalles besteld bij de jumbo wat alleen maar in de oven hoeft 馃ぃ kalkoenmedaillons in pepersaus met aardappelkroketjes... hoef alleen de groente op te warmen馃槣馃槶 1ste kerstdag chinees en 2de kerstdag gourmet

3 jaar geleden

Kerst avond nog geen iedee ,eerste kerstdag uit eten bij een al you can eat ( eatpalazzo) en 2e kerstdag bij me schoonfamilie ze waren er nog niet helemaal over uit wat het werd maar volgens mij gourmet

3 jaar geleden

Kerstavond kaasfondue. 1e kerstdag schoonouders, 2e kerstdag ouders. Scheelt veel koken馃

3 jaar geleden

Wij make allemaal van alles wat,, ik ga aardappel gratin maken met runder ragout

3 jaar geleden

Wij moeten voor 1e kerstdag het hoofdgerecht regelen, maar heb zelf ook echt nergens zin in. Nog geeeen idee wat te maken, ik houd dit mooi in de gaten haha

3 jaar geleden

Ik maak een lekkere stoof van wild zwijn voor het hoofdgerecht, dus dat vlees kan lekker lang garen. Ik laat de alcohol weg, maar met een lekkere bouillon mis je dat zeker niet!

3 jaar geleden

Kerstavond gaan we gourmetten, 1ste kerstdag gaan we fonduen bij mijn ouders, 2de kerstdag naar mijn schoonmoeder. Ik hoop dat ik niet al te beroerd word. Vooral van gebakken vleesgeur kan ik niet over. Met kerst willen we het se familie ook vertellen. Dus weten ze het ook meteen waarom iets niet goed valt.

3 jaar geleden

Reactie op ShanaR

Kerstavond kook ich bij ons thuis heb vanalles besteld bij de jumbo wat all ...
Je brengt mij op een idee met die bakjes in de oven schuiven. Ze hebben tegenwoordig echt lekkere dingen. Ik sta elk jaar zo lang in de keuken maar kan nu niet tegen die kookluchten 馃槀

3 jaar geleden

Reactie op Lamunchi 馃崑

Je brengt mij op een idee met die bakjes in de oven schuiven. Ze hebben teg ...
Ideaal 馃馃檶馃徑

3 jaar geleden

Reactie op ShanaR

Ideaal 馃馃檶馃徑
Ik heb beenham uit de oven, asperges in spek gerold en aardappelkroketjes voor in de airfryer. Halleluja wat ben ik blij dat we in 2022 leven 馃槀 Als toetje echt hele schattige sneeuwpopjes (ijs). Effortless dit jaar. Volgend jaar maar weer uitgebreid 馃槀

3 jaar geleden

Kerstavond varkenshaas met zelfgemaakte champignons roomsaus, kant en klare aardappelgratin en haricot verts. 1e kerstdag komen mijn ouders en broer en dan heb ik een grote borrelplank met van alles wat(van de slager, poelier etc, maak alleen wat gevulde eitjes zelf) en 2e kerstdag pizzaret. Heb het mezelf makkelijk gemaakt dit jaar 馃槀 volgend jaar weer een kans 馃槀馃槀

3 jaar geleden

Kerstavond kaasfondue, 1e kerstdag eten we bij schoonfamilie en verzorg ik het toetje: chocolademousse met fruit. 2e kerstdag met familie, hoofdgerecht is varkenshaas met brie en spek van de keurslager en aardappeltjes uit de oven met wat groente en als toetje een door mij gemaakte witte chocolade en pistache taart 馃ぉ derde kerstdag een winter bbq met vrienden

VRIEND

3 jaar geleden

Kerstavond ga ik naar een hotel met werk en eten we daar dus heb nog geen idee wat ik dan kan eten. 1e kerstdag is met familie, ook weer geen idee wat er gemaakt wordt door iedereen. 2e kerstdag gaan we gourmetten 馃

3 jaar geleden

Hier maakt iedereen iets, beetje tapas achtig. Ik maak knoflook champignons en courgette rolletjes.