15 Reacties

2 jaar geleden

Ik zou de huisarts eventjes bellen Het zou onschuldig kunnen zijn maar als het trombose is dan wil je daar op tijd bij zijn

2 jaar geleden

Ik heb al weken rode vlekken op mijn handpalmen. Geen contact over gehad met de huisarts, het wordt ook niet beter of erger. Het is wat dikker en gevoeliger, maar ik heb er verder geen last van. Maar bij twijfel zou ik altijd bellen!

2 jaar geleden

Ik zou de huisarts eventjes bellen Het zou onschuldig kunnen zijn maar als ...
Ja het ziet er onschuldig uit maar het wordt nu roder

2 jaar geleden

Altijd bellen bij twijfel!

2 jaar geleden

Ik heb dit ook als ik te lang heb gestaan. Bij mij zitten de rode plekjes iets hoger, rond mijn enkels. Ik houd ook vocht vast. Zodra ik mijn voeten een poosje hoog leg, verdwijnt zowel het vocht als de rode plekken. Heb jij dat ook?

2 jaar geleden

Heb je hoofdpijn (verhoging) en of een hoge buikpijn dan zou ik zeker weten bellen dat zei mijn gynecoloog toen. En bij twijfel kun je altijd even bellen en overleggen natuurlijk

2 jaar geleden

Gewoon laten checken bij de huisarts heb ik gisteren ook gedaan! Ik had namelijk in 1 voet maar vocht en moest van dr gynaecoloog naar de huisarts om uit te sluiten dat het trombose is.

2 jaar geleden

Bellen me laten checken. Better safe than sorry

2 jaar geleden

Reactie op Tensha

Ik heb dit ook als ik te lang heb gestaan. Bij mij zitten de rode plekjes i ...
Nee ik heb het dus nu nog steeds. Heel raar ik moet even bellen

2 jaar geleden

Reactie op XNikita

Heb je hoofdpijn (verhoging) en of een hoge buikpijn dan zou ik zeker weten ...
Niet buikpijn maar wel soms hele harde buiken of strak gevoel boven me buik krijg er zo benauwd van

2 jaar geleden

Ik heb trombose ontwikkeld tijdens deze zwangerschap. Mijn advies zou inderdaad zijn om te bellen, aan de waardes in ne bloed zouden ze al kunnen zien dat er wat zit. Heb je pijn bij bewegingen? Succes!

2 jaar geleden

Reactie op Bossie000

Ik heb trombose ontwikkeld tijdens deze zwangerschap. Mijn advies zou inder ...
Bewegingen van?

2 jaar geleden

Reactie op Mzahhhhh

Bewegingen van?
Bijvoorbeeld lopen, of staan. Heb je dan pijn in je voet?

2 jaar geleden

Reactie op Bossie000

Bijvoorbeeld lopen, of staan. Heb je dan pijn in je voet?
Nee wel na een tijdje lopen heb ik voeten pijn. Maar niet als ik stil sta of iets

2 jaar geleden

Mijn voeten doen al pijn na kort staan of lopen. Altijd wel gehad na een tijdje maar nu dus vele malen sneller, leek me wel normaal. Heb jij nog iets gehoord?