9 Reacties

6 maanden geleden

Pfoe pittig he… en overdag? Gaan de slaapjes dan wel goed? Hier ook een kindje wat denk ik al in sprong 8 is en zoooo ontevreden lijkt.. ging paar weken zo goed uit die sprong7 en had me oude blije baby terug die lekker veel zelf kon spelen ook maar nu is gewoon niks goed.. veel jammeren huilen wil alleeen maar bij mij op schoot. Nu ook nog is 5 u wakker… nog nooit meegemaakt dus kan warmte zijn maar je weet het soms niet meer… ze maken ook zulke ontwikkelingen 🤯

6 maanden geleden

Reactie op devidevries

Pfoe pittig he… en overdag? Gaan de slaapjes dan wel goed? Hier ook een kin ...
Hij is zelf weer in slaapgevallen na 45 en erna weer wakker en toen weer slaapgevallen… en slaapt nu nog.. weet dat ik dit in eerdere slaapregressies ook 2/3 nachten had 🤞🤯

6 maanden geleden

Dat was hier precies zo! Ik dacht dat het een tand was want vieze luiers en koorts en zag een tand doorkomen. Ineens zat hij onder de uitslag (zesde ziekte) en hij bleef maar aan z’n oortje trekken. Gisteren naar de huisarts geweest en dubbele oorontsteking. Druppels gehad voor de oren en zetpillen gegeven en hij heeft vannacht weer als vanouds goed geslapen (en wij dus ook)! Kan nooit kwaad om even te laten checken!

6 maanden geleden

Hier ook een tijdje gehad! ‘s nachts elke keer tussen ons in slapen omdat ze krijsend wakker werd, toen toch even een slaapmethode ingezet voor 3 nachten en ze slaapt weer door in haar eigen bed. Dat huilen en jammeren overdag is hier nu ook sinds een aantal dagen en zelfstandig spelen kent ze ook niet meer nu.

6 maanden geleden

Reactie op Shannonjck

Hier ook een tijdje gehad! ‘s nachts elke keer tussen ons in slapen omdat z ...
Mag ik vragen wat voor slaapmethode? Mijn zoontje is ook nooit een goede slaper geweest, is nu 11 maanden. Hier zijn nu ook 2 tandjes doorgekomen, wat nog erger maakt.

6 maanden geleden

Reactie op devidevries

Pfoe pittig he… en overdag? Gaan de slaapjes dan wel goed? Hier ook een kin ...
Overdag gebruik ik 2-3-4 methode, opzich gaat dat wel goed. Ze slaapt gelijk als we de kamer in gaan. Ze slaapt wel voor max een 1,5 dan. Het zijn echt de nachten wat zo een drama is

6 maanden geleden

Reactie op Enouweland

Dat was hier precies zo! Ik dacht dat het een tand was want vieze luiers e ...
Pff vervelend hopelijk gaat alles goed met de kleine! Wij hadden een aantal dagen geleden gebeld naar de hap. Pijnstillers gekregen en daar bleef t bij🤷🏻‍♀️

6 maanden geleden

Reactie op Daisy2708

Mag ik vragen wat voor slaapmethode? Mijn zoontje is ook nooit een goede ...
Het is van de slaapclub, ik heb hun cursus gevolgd en het is eigenlijk dat je bij het huilen in bed je kindje even de “tijd” geeft om zichzelf te kalmeren, je kan zelf bepalen hoeveel minuten je wacht met er heen gaan maar wel minimaal 4 minuten wachten. Dan even een aai over zijn/haar bolletje en sluit je af met een kort zinnetje en verlaat je de kamer weer. Dit herhaal je tot je kindje slaapt.

6 maanden geleden

Reactie op Djax23

Pff vervelend hopelijk gaat alles goed met de kleine! Wij hadden een aantal ...
Ja hoor. Inmiddels weer vrolijk en spelen. Maar met 29 graden een baby 24/7 aan je vastgeplakt zitten, was een uitdaging 🫠😅