8 Reacties
3 maanden geleden
Ah wat vervelend.. Je zou eens kunnen kijken of voelen in haar mond of je iets voelt/ziet. Bij kiezen zie je echt wel dat het tandvlees rood en gezwollen is. Bij tanden kan dat ook zeker, of dat je al een puntje ziet ofzo ergens. Sommige kindjes hebben daar heeeeel erg last van en zeker kiezen kunnen wat langer duren.. je kunt eens een zetpil proberen om te zien of ze dan rustiger slaapt, zo ja dan zal het dus misschien met pijn te maken hebben..
Of anders misschien juist te warm? Hoe warm is het op de slaapkamer? Bij ons is het ongeveer 18,5 gr en m'n zoontje draagt een korte mouwen romper, katoenen pyjama en 1 tog slaapzak met mouwen. Is voor hem warm genoeg. Maar dat verschilt natuurlijk per kindje..
3 maanden geleden
Heeft ze het niet te warm? Warme pyjama en 3TOG slaapzak met de huidige temperaturen vind ik vrij warm.
Hier overigens soms ook wel meer hangerig, maar niet zo extreem als jij beschrijft. Bij tandjes werd ze soms wel vaker wakker s nachts, maar wij hebben niet steeds toegegeven en de fles aangeboden. Als we het aanboden dronk ze heel weinig.
3 maanden geleden
Hier ook al een poosje.. vermoed dat het ook met een kies te maken heeft die door komt en ontwikkeling 😔
3 maanden geleden
Wij zitten al weken in de kiekjes. Ze krijgt 4 tegelijk. 3 van de 4 zijn nu door.
Ook leert ze nu los lopen. Bij ons is het een combinatie van kiesjes en nieuwe dingen leren.
Als ze hier zo doet in de nacht krijgt ze een zetpil. Dat helpt bij haar. En het is ook echt niet elke nacht. Maar soms heeft ze 2 of 3 nachten dat ze dan zo doet en niks helpt dan.
2 maanden geleden
Hier is het momenteel ook al bijna een week dramatisch.. overdag enorm humeurig en hangerig wil constant bij mij zijn, zolang ik even weg loop komt ze jammerend achter me aan en het slapen snachts is echt slecht.. met geen mogelijkheid te troosten dus uiteindelijk komt ze bij ons in bed, dit hebben wij eerder gehad en dit werd wel een gewenning dus toen met een slaaptraining gewerkt via een slaapcoach ben zo bang dat dit straks weer nodig gaat zijn. 😔
2 maanden geleden
Hier ook al een dikke week humeurig, hangerig en huilerig. Zag gister dat ze twee kiezen begint te krijgen. Is ook al dagen snot verkouden. Slaapt dan wel goed dan niet. Wilt hele tijd bij mij zijn maar als ze bij mij zit is het ook niet goed. Ze is niet zichzelf
Slaapt jullie kindje niet te warm? Hier slaapt ze in een lange romper met dikke slaapzak waar de armen vanaf geritst zijn.