30 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op issaa

Als jullie het hebben over een boterham/sneetje. Eten jullie het kind ook h ...
Hier wordt de boterham helemaal opgegeten (en het liefst daarna de kruimels opgelikt 🤣)

4 maanden geleden

Reactie op Carmdevries

7:30 2 boterhammen (vond dit best veel, maar zie gelukkig dat er meer kindj ...
Wij geven melk (ook de pap) nog in een fles. Vind ze lekker, vinden wij makkelijk, want dan kan ze het zelf😅

4 maanden geleden

Reactie op Juli147

Hier wordt de boterham helemaal opgegeten (en het liefst daarna de kruimels ...
Heerlijk, blessed. Voor mij is dat al weken een wens. Dus wees maar extra blij, dat het jullie gemakkelijk afgaat, lijkt vanzelfsprekend, maar big struggle voor sommigen.

4 maanden geleden

Reactie op issaa

Heerlijk, blessed. Voor mij is dat al weken een wens. Dus wees maar extra b ...
Weet ik, ben ik ook heel blij mee! Eten gaat hier sowieso wel goed gelukkig. Een enkele keer doet ze alsof ze iets niet lust en trekt dan een heel vies gezich en spuugt het uit (terwijl ze het een dag eerder en een dag later wel lekker vindt😅), maar dat komt gelukkig niet zoveel voor. Die dagen geven we een boterham of iets anders wat we nog in huis hebben en dat eet ze dan meestal wel. Maar ben me er van bewust dat dit zeker niet bij alle kindjes zo werkt en hoop dat ze zo'n goede eter blijft en niet straks ineens niets meer wil ofzo...

4 maanden geleden

Zoontje 13 maanden: 09:30 havermout 11:45 fruit Slapen 14:00 2 boterhammen 16:00 snackje 17:30 avond eten 19:00 fles 200ml halfvolle melk Drinkt overdag alleen maar water