Mijn dochter is 19 juli 1 jaar geworden. Ze is de hele week ziek geweest waarvan 2 dagen koorts en de andere dagen veel slapen en weinig zin in spelen etc.
Sinds vorige week zondag is ze weer opgeknapt.
Nu heeft ze vanaf maandagavond weer koorts, maar nu ook een stuk hoger dan de vorige keer. Ik heb de huisarts gebeld en gisteren langs geweest, maar ze zeiden dat het normaal is.
Ik kom niet van het gevoel af dat er wat anders ofzo is. Ik vind het niet normaal dat ze nu vanaf maandagavond al koorts heeft. Gisteren was de koorts wat lager, rond de 37,8 graden en was zo ook wel lekker aan het spelen en alles.
Vandaag is de koorts weer hoger, 39 graden. Ze wil niks eten en ligt al ruim 4 uur te slapen, als ze wakker is dan huilt ze ook alleen maar en veel bij je zitten.
Ik weet even niet zo goed wat ik hiermee aan moet. Het lijkt mij niet normaal dat de koorts weer hoger wordt na een dag en nu al 4 dagen hoge koorts heeft? Tussen de. 38 en 40 graden zit ze telkens.
Wat kan ik het beste doen? Als ik weer bel naar de huisarts word ik weer afgescheept. Het zit mij niet lekker.