13 Reacties

2 jaar geleden

Ik ben echt mega fan van Zara! Ik denk dat de kast mijn dochter voor 80% bestaat Zara. Verder ook h&m en hema

2 jaar geleden

Primark, zeeman, c&a, h&m, dirkje, z8, done by deer, name it.

2 jaar geleden

NOUKIES

2 jaar geleden

Reactie op Bjw94

Ik ben echt mega fan van Zara! Ik denk dat de kast mijn dochter voor 80% be ...
Voor babyjongens vind ik het dus echt tegenvallen. Zo jammer 😩

2 jaar geleden

Liefiess heel leuk! En toch prenatal sommige dingen

2 jaar geleden

Reactie op Bjw94

Ik ben echt mega fan van Zara! Ik denk dat de kast mijn dochter voor 80% be ...
Haha hier precies zo! Zara heeft echt leuke dingen 😍 Name it, Play up, Hema is ook leuk!

2 jaar geleden

Reactie op JaneB

Voor babyjongens vind ik het dus echt tegenvallen. Zo jammer 😩
Ik ben nu zwanger van een jongen en moet zeggen dat ik nog niet echt bij de zara heb gekeken voor jongens. Wat jammer dat het zo tegenvalt want voor meisjes vind ik dat ze zoveel leuke dingen hebben!

2 jaar geleden

Zeeman Primark Zara Patachou Little gymp Deolinda Mac ilusion Sofija

2 jaar geleden

Sokken altijd van de Kruidvat. Zijn de enige die blijven zitten. De rest koop ik gewoon wat ik leuk vind. Niet perse merken

2 jaar geleden

TK Max babyafdeling (ook merken in de sale) Frugi C&A Dirkje Flinq (ook voor jongens heel leuk!) Hema Primark (vooral Disney en Marvel) Zeeman Pat Pat (online shop) DM (in Duitsland) Kik (Duitse winkel hebben we ook in NL) Er zit soms iets heel moois tussen hij onbekende winkeltjes. Je moet soms net even geluk hebben ☺️ Gewoon een open mind houden en browsen.

2 jaar geleden

Z8 🥰

2 jaar geleden

Name it, lil' Atelier, Marmar, Nixnut, Hema, Engel, Sweet petit by Prenatal, Sweet&Small, Gray label en Zara

2 jaar geleden

Dirkje, feetje, Zara voor broekjes, Name-it, Ralph Lauren en Tommy Hilfiger 💙 voor ons 💕 op komst: feetje, noppies, z8