5 Reacties

VRIEND

5 maanden geleden

Ik ben dat dochter 5 maanden was 3 dagen weg geweest naar Spanje. Goede vriendin is daar heen geëmigreerd net voor mijn zwangerschap en toen kwam het er telkens niet van. Vond het heel spannend en uiteindelijk waren 3 dagen voor mij genoeg. Vanaf laatste dag had ik het echt moeilijk, miste haar enorm moest ook huilen een aantal keer. Maar wel blij dat ik geweest ben want kwam er na dat weekend achter zwanger te zijn van nummer 2. Dus voorlopig zit het er ook niet in en had anders niet lekker een wijntje kunnen doen daar.

5 maanden geleden

Wij hebben in september een bruiloft in Ibiza en gaan dan 4,5 dag weg. Ik heb heel veel zin om naar Ibiza te gaan nog nooit geweest en de bruiloft natuurlijk. Ook kijk ik er wel naar uit om even met z’n 2en te zijn een paar dagen want dat hebben we afgelopen jaar nog niet gehad op een enkele keer uit eten. Maar diep van binnen word ik nu al zenuwachtig hoe erg ik haar ga missen en als dat vliegtuig opstijgt ik dus niet meer terug kan. 🙈 Denk dat voor mij 2 dagen wel een beetje de max is eigenlijk maar dat kan nu natuurlijk niet haha. Spannend.. en snap je gevoel helemaal! Aan de ene kant voel ik me ook heel nuchter maar denk dat ik daar een zacht eitje ben. 😅 Zoals ik met alles nu merk sinds ze geboren is.

5 maanden geleden

Ik lees dit nu pas, maar ik kan het me zo goed voorstellen. Echt dapper dat je bent gegaan. Ik vind het vreselijk weg te zijn 😊 Doe het wel een avondje soms. Maar een week of nacht zonder ze, nee nog niet hoor. ✨🫶🏼

5 maanden geleden

Reactie op Fertility_4

Ik lees dit nu pas, maar ik kan het me zo goed voorstellen. Echt dapper dat ...
Ja het was erg lastig! Ben wel echt heel blij dat ik weer terug ben! En ik weet nu gewoon dat dit niet meer iets voor mij is. In de toekomst gewoon enkel op vakantie met man en kinderen! En evt mensen die bij ons gezin aanschuiven op vakantie :)

5 maanden geleden

Reactie op Plofje98

Ja het was erg lastig! Ben wel echt heel blij dat ik weer terug ben! En ik ...
Ja hè 😊 Wij hebben trouwens toevallig afgelopen juni gedaan dat mensen bij ons aanschuiven, net zo gezellig voor eventjes.