9 Reacties

3 maanden geleden

Hier precies hetzelfde sinds gister, maar dan onder de douche! Morgen bad proberen, ik hoop heel erg dat dit wel goed gaat. Ik las wel dat dit een veelvoorkomende angst is bij dreumessen

3 maanden geleden

Jaaaaa bij ons was dit rond de kiesjestijd. Heb je er Zwitsal of iets in? Want dat kan erg prikken. Hier doe ik haar in bad zonder iets en dat gaat veel beter, ze had gewoon veel last van haar billen.:(

3 maanden geleden

Wij geven de fles mee in bad, dit heeft bij ons geholpen

3 maanden geleden

Wij hebben dit ook een tijdje gehad. Zowel bad als douche vond ze verschrikkelijk op vakantie en korte periode daarna. We hebben met een heel zachte straal samen met haar gedoucht, speelgoed mee. Ze kreeg het plezier terug en sindsdien was bad ook geen probleem meer. Wat het uiteindelijk is geweest.... zeg het maar.

3 maanden geleden

Hier ook een poosje gehad. Denk 2 maanden dat het echt heel erg had brullen was. Gaat nu weer goed en heeft weer veel lol in bad 🙂

3 maanden geleden

Hier is het ook zover. Onze andere kinderen hadden het ook wel. Maar niet zo extreem als de jongste.

3 maanden geleden

Wow veel van jullie hebben dit dus ook, zou dit dan vanzelf overgaan?🥺

VRIEND

3 maanden geleden

Hier een tijdje terug gehad. Wat hielp was samen met haar in bad gaan en het allemaal heel leuk maken. Bellen blazen, spelen met speelgoed samen, spetteren met water etc.

3 maanden geleden

Onze dochter had dit ook een tijdje terug. Iedere keer vol krijsen, terwijl ze het daarvoor super leuk vond! Toen in een leeg bad gezet en de douchekop heel zachtjes aan. Dat vond ze toch wel interessant die straaltjes. En met speeltjes erbij werd het badje weer leuk. Nu staat ze weer te springen van plezier als ik zeg dat we in badje gaan :-)