Ik ben in 7 maanden 16 kilo afgevallen met ww. Nu gestopt met roken dus vreet ik weer meer 🤣 dus staat nu even stil. Moet nog 5 kilo en dan ben ik klaar
Wat knap!! Maar het is met een puntensysteem toch? Krijg je dan wel alle no ...
Ja het is met een puntensysteem inderdaad. Het is even zoeken en kijken wat je kan eten en dan toch binnen de "max" blijft maar ze hebben ook recepten enzo. Ik ga er vanuit dat ik alles genoeg binnen krijg want voel me verder gewoon goed 😂
Wat knap!! Maar het is met een puntensysteem toch? Krijg je dan wel alle no ...
Ik denk dat het ook veel scheelde bij mij dat ik niet meer zoveel kon snaaien 😂 want dan zit je zomaar aan je punten. Je bent er gewoon veel bewuster mee bezig
Ja ik ben er inmiddels 6 kg mee afgevallen. Ik gebruik de app de ene week wat vaker dan de andere, maar heb het puntensysteem ook al grotendeels in mijn achterhoofd zitten. Je bent hierdoor heel bewust en eet juist meer fruit en groenten, omdat dit geen punten heeft.
Ik ook positief over weight watchers! Voor mijn zwangerschap 7 kilo mee kwijt geraakt, en het heeft bij mij ook echt een verandering in mijn eten te weeg gebracht. Idd veel groente en fruit op een dag, maar ook selectief zijn en alleen eten wat je echt lekker vindt. Dus het moet de punten ‘waard’ zijn
Ik ook positief over weight watchers! Voor mijn zwangerschap 7 kilo mee kwi ...
Ik ben heel benieuwd.. deze week begonnen! Het is ff puzzelen met de punten. Maar zag dat er ook veel recepten op de app staan.. dus dat is fijn! En de weekpunten zijn natuurlijk te gebruiken voor een keer wat extra lekkers in de week