8 Reacties

5 maanden geleden

Waarschijnlijk heb je het al geprobeerd, maar verschillende bekers/flessen proberen?

5 maanden geleden

Hier hielp het ook om het water iets warmer aan te bieden en uit een gewone beker. Vooral samen lekker water drinken.

5 maanden geleden

Hier ook herkenbaar, hij krijgt smorgens en savonds nog een fles met 150 ml melk. Maar op de hele warme dagen in de middag ook nog 1. En blijven proberen met bekers rietjes enz... Ook doe ik hier smorgens expres als ontbijt havermout (met water en fruit gemengd) en middag na ze broodje nog extra fruitpuree. Zodat ie iig genoeg vocht binnenkrijgt

5 maanden geleden

Hier ging het ook niet goed. Wij doen nu ‘s ochtends 120 cc koemelk en dan even opwarmen in de magnetron. Dit drinkt hij op en daarnaast dan 2 boterhammen. Verder de hele dag door water of lauwe thee aanbieden, maar ene dag gaat dit beter dan de andere dag

5 maanden geleden

Reactie op Tammie1303

Hier ging het ook niet goed. Wij doen nu ‘s ochtends 120 cc koemelk en dan ...
En geef je het in een fles of doe je het echt in een beker? vanmorgen heb ik half om half gegeven dus KV gemengd met halfvolle melk in haar flesje en in mn armen dronk ze het wel op maar niet als ik het tegelijkertijd met een boterham aanbied..

5 maanden geleden

Reactie op Doppiej

Waarschijnlijk heb je het al geprobeerd, maar verschillende bekers/flessen ...
Haha ja, heb inmiddels een hele verzameling 🤣

5 maanden geleden

Reactie op Shannonjck

En geef je het in een fles of doe je het echt in een beker? vanmorgen heb i ...
Ik geef hier eerst de fles. Ligt hij in zijn wipper. Als hij die opheeft dan gaat hij in de eetstoel en krijgt hij 2 boterhammen. Daar drinkt hij dan ook nog wat water bij.