11 Reacties

16 dagen geleden

Denk wel dat je dat kan mengen ja. Hoe bied je het aan? Geprakt/gepureerd of stukjes? Soms helpt het al om een andere bereiding aan te bieden, of om kruiden toe te voegen bijvoorbeeld. Overigens gaat ze van extra groenten natuurlijk niet aankomen. Daar zitten niet zoveel kcal in. Als ze echt extra moet groeien, zou ik extra melk aanbieden of bijvoorbeeld extra brood, meer/dikker beleg zoals boter, pindakaas, geprakte avocado, meer olie/boter gebruiken bij de bereiding van eten, etc.

16 dagen geleden

Die van ons eet dan wel potjes. Maar als er pompoen of zoete aardappel doorheen zit is het wel favoriet. Misschien kun je die groenten wat meer proberen?

15 dagen geleden

Hier vind ze groenten gepureerd ook niks maar hele gekookte groentes wel heel interessant!

15 dagen geleden

Hier hetzelfde. Mijn tweede zoon had dit ook. Tot bijna 1 jaar en hij is nu de allerbeste eter. Oudste at juist alles als baby heel goed en is nu 6 jaar en eet bijna niks. Dus komt allemaal goed. Allemaal fases. M'n jongste is nu ook 9 maanden en ook voorkeur voor fruit. Ik blijf het gewoon aanbieden. Zoete aardappel vind hij gepureerd niks. Maar in de vorm van een frietje wel interessanter. Fruit eet hij alles op.

15 dagen geleden

Reactie op Jalad

Denk wel dat je dat kan mengen ja. Hoe bied je het aan? Geprakt/gepureerd o ...
Heb al van alles geprobeerd. Geprakt, gepureerd, in stukken. Maakt allemaal niet echt uit. Stukken vindt ze wel interessanter, maar dan wordt er nog steeds nauwelijks van gegeten.

15 dagen geleden

Reactie op JYB

Die van ons eet dan wel potjes. Maar als er pompoen of zoete aardappel door ...
Ook de zoete groentes zoals zoete aardappel en wortel al geprobeerd. Maar maakt weinig uit 😅

15 dagen geleden

Reactie op Sa--696

Hier hetzelfde. Mijn tweede zoon had dit ook. Tot bijna 1 jaar en hij is n ...
Dat is fijn om te lezen. Hopelijk gaat ze het snel we allemaal eten. We hebben nog twee zoons en die aten alles als baby en nu nog steeds lusten ze alles. Vandaar dat ik nu zoiets heb van Help!

14 dagen geleden

Gestoomde Broccoli vond ze hier eerst niks. Nu heb ik dit gemixt met bloemkool en avocado. Dan vind ze het opeens wel lekker 😂

11 dagen geleden

Bij ons eet ze met de pot mee, en wij hebben de groente vaak met saus gemengd. Zodoende gaat het hier met gemak naar binnen. Mixen van fruit en groente vind ze hier ook lekker.

11 dagen geleden

Ik geef ook nog borstvoeding (9 maanden) maar hebben wel kunstvoeding in huis voor als ik te weinig kolf en dat soort momenten. Dus dan Hier maken we weleens een stamppotje van de groenten. Wat wij zelf eten is ook zoutloos, dan schuiven we een deel voor haar in een bakje en maak het even aan met wat kunstvoeding. Beetje prakken en happen maar.

11 dagen geleden

Wauw, wat kun je toch slecht typen in de reactie-sectie van deze app🙃Hoop dat je me wel begrijpt wat ik probeerde te schrijven 🤗