Hallo, mijn zoontje van 5 (en een beetje) is erg klein en smal voor zn leeftijd, maar gaat nu ineens de lengte in. Hebben jullie tips voor zeer smalle broeken?
Qua lengte moet ie echt 104-110 hebben maar qua taille is het echt 92/98. En als ik een broek heb in 98 dan is t knoopelastiek maximaal aangesnoerd en dan zijn broeken nog ruim en nu dus ook echt hoog water.
Welke merken broeken en jeans zijn/ vallen erg klein of smal maar hebben wel lengte?
Ik heb via vinted nu name it broeken besteld om te proberen.
Hier fan van Retour en NameIt. Dirkje heb ik de laatste maanden een paar keer pech mee gehad. Wellicht een verkeerd modelletje gekozen, maar 3x veel te wijd aan de taille
Wibra!! De spijkerbroeken vallen echt smal&lang
En als je er aan kan komen: spijkerbroeken van Bristol zijn n贸g smaller (maar bristol is failliet, dus hinted ed)
Meisjesbroeken zijn over algemeen ook smaller als jongensbroeken馃し dus neutrale meisjesbroek kan je ook nog naar kijken馃憤
Ik vind hema vrij lang vallen qua lengte en Name it valt mooi smal, al vind ik de lengte daar soms wat kort in verhouding tot de taille. Wel fijne broekjes verder! Ik hoor ook veel positieve verhalen over Retour en Raizzed, maar zelf nog geen ervaring mee