11 Reacties

3 jaar geleden

Zelf ben ik naar verschillende geweest Babydump, babypark, van asten , baby en tiener. Voor de kinderwagen vond ik babypark top en voor het kamertje ben ik blij dat we alles af zijn gegaan omdat zenoveral wel van alles hebben. En steeds ook weer andere dingen ziet

3 jaar geleden

Kinderwagens hebben we uitgeprobeerd bij prenatal en babypark. Die hadden een groot assortiment. Liever niet weekenddag gaan dan is het echt druk. Doordeweeks veel meer tijd om met je mee te denken en alles uit te leggen. Wij gingen naar Amersfoort, je moet wel rijden maar misschien 5 minuutjes van de 1 naar de ander. En daarna kan je ook nog naar Ikea. Ik vond babyplanet en babydump niet heel ander assortiment hebben. Dus ik denk dat je gewoon naar 2 kan gaan. En dan online prijzen vergelijken zodra je weet welke je fijn vindt!

3 jaar geleden

Ik ben nog niet bij Prenatal en babypark geweest. Baby dump vond ik tegenvallen. Babyplanet vond ik wel erg leuk! Mooie spullen en leuke kleertjes daar! Denk ook dat het deels met smaak te maken heeft.

3 jaar geleden

Babypark super fijn. We gingen (op een regenachtige zondagmiddag) met een wensenlijstje kijken naar een kinderwagen (mijn hemel wat een opties). De verkoopster liet ons 4 wagens zien die daarbij aansloten. Uiteindelijk makkelijk de keus gemaakt. Voldoende mogelijkheden om te testen en er werd ook uitgebreid de tijd voor ons genomen. Bovendien hebben zij een laagste prijsgarantie. De wagen wordt pas over een paar maanden geleverd (je kunt daar voor kiezen, staat ie ons niet in de weg en weten we zeker dat we dan de wagen op tijd hebben 馃檪) Zolang de wagen niet geleverd is, mogen wij ons melden indien de wagen elders in de aanbieding komt. Zij matchen dan de prijs. Fijne service als je het mij vraagt!

3 jaar geleden

Orchestra echt aanrader je vindt daar van letter A tot Z ik ben wel van belgie

3 jaar geleden

Babypark super fijn. We gingen (op een regenachtige zondagmiddag) met een w ...
Babypark is toch op zondag gesloten? 馃槞

3 jaar geleden

Absoluut prenatal! Echt alleen maar fijne ervaringen mee! Wij zijn in Zaandam geweest. Wat een toppers daar!!!

3 jaar geleden

Bedankt voor de super tips!! Baby planet en baby park bezocht! Super geslaagd! Morgen nog even naar Prenatal denk ik! Helemaal top!

3 jaar geleden

Babydump vonden wij fijn voor de kinderwagen, heel veel keus en verschillende prijzen. Ook goedkoopste tot op heden

3 jaar geleden

Wij zijn zelf echt van het internet en hebben echt heel veel van bol.com gekocht

3 jaar geleden

Mocht je nog eens gaan, wij waren naar babydump laatst, in amsterdam, daarnaast zat ook een prenatal en over de babydump waren wij echt tevreden! Fijne service en ze nemen de tijd om je te helpen. Wij hadden hier onze babykamer besteld en die laten wij in maart gratis bezorgen 馃グ er zit ook een ikea vlakbij. Op zondag is babydump dicht