23 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb zelf de ELRO BC3000 Babyfoon Royale - met 12,7 cm Touchscreen Monitor HD- & App. Toen ik hem kocht was ie 179 ik zie dat ie nu bij bol ook 200 euro is . Hier kan je er zelf voor kiezen of je wel of geen wifi gebruikt. Je gebruikt eigenlijk alleen wifi als je ook de app wilt gebruiken maar die heb je niet perse nodig. Je kan slaap liedjes afspelen , terug spreek functie, temperatuur van de kamer zien en nog veel meer.

2 jaar geleden

Ik heb een babyfoon van Oretti en vind deze fijn en betaalbaar €75. Je kan je kindje goed zien ook in het donker. Je kan tegen hem praten, muziekje aanzetten en je kan best wel goed de camera richten op je kindje. Ik gebruik deze nu 2 jaar en ben nog steeds tevreden.

2 jaar geleden

Ik heb veel over de Oretti gelezen ook, positief. Kan deze op net stroom of ook op batterij / accu?

2 jaar geleden

Reactie op Mamavandrie91

Ik heb veel over de Oretti gelezen ook, positief. Kan deze op net stroom of ...
De Camera moet aan het stroom zitten. Het beeldscherm waar je je kindje op kan zien is op accu, als deze vol is kan je deze gewoon zo meenemen naar beneden bijvoorbeeld en als die leeg is kan je hem opladen met de bijgeleverde oplader. Ik moet het meestal 1 keer in de 3 dagen opladen omdat ik hem heel de nacht aan laat staan op batterijbesparingsstand. Zodra er dan geluid of beweging waarneembaar is gaat het beeldscherm aan.

2 jaar geleden

Als je WiFi netwerk goed beveiligd is dan hoef je je volgens mij geen zorgen te maken 😊 Wij hebben in ieder geval de Luvion Platinum 3 ivm de goede prijs-kwaliteit verhouding (voor €80 bij Bol)

2 jaar geleden

Reactie op Hel1J

Als je WiFi netwerk goed beveiligd is dan hoef je je volgens mij geen zorge ...
Deze heb ik ook gekocht, op aanraden van een vriendin!

2 jaar geleden

Reactie op XNikita

Ik heb zelf de ELRO BC3000 Babyfoon Royale - met 12,7 cm Touchscreen Monito ...
Wat fijn is aan deze, is dat hij is uit te breiden met 2 camera’s!

2 jaar geleden

Reactie op Mom12345

De Camera moet aan het stroom zitten. Het beeldscherm waar je je kindje op ...
Ideaal, dankjewel. Staat zeker tussen onze top 3 nu.

2 jaar geleden

Elro bc 300 deze week in gebruik omdat ik een babyfoon met 2 camera's wilde. Maar niet tevreden en ga hem terug sturen. Het beeld heeft heel weinig resolutie waardoor het niet scherp is in vergelijking met mijn Philips avent. Dit scheelt dag en nacht en dus ook de reden van retour. Kan niet eens zien of hij zen tutter in heeft.

2 jaar geleden

Wij hebben deze al van onze dochter, kopen hier dus een extra camera bij. Deze is idd zonder WiFi

2 jaar geleden

Reactie op Mom12345

Ik heb een babyfoon van Oretti en vind deze fijn en betaalbaar €75. Je kan ...
Hoe bevalt de Oretti? En hoe is het bereik in huis? Wij hebben nu de Luvion Grand elite 3. Hele fijne camera met app, alleen bereik binnen huis (nieuwbouw) is niet perfect. Als de baby in de voorste slaapkamer slaapt heb ik buiten al geen bereik in de tuin. Ook in de keuken (achterkant van het huis) geen bereik 😫

2 jaar geleden

Reactie op Ntjmv

Elro bc 300 deze week in gebruik omdat ik een babyfoon met 2 camera's wilde ...
Ow daf is wel slecht! Ik zoek er wel eentje met haarscherp beeld, zowel overdag als avond. Vraag me ook af als je twee camera’s hebt, heb je dan een split screen of wissel je dan van beeld? Heb jij de Philips Avent die ik bovenin omschrijf?

2 jaar geleden

Reactie op Maya03

Hoe bevalt de Oretti? En hoe is het bereik in huis? Wij hebben nu de Luvio ...
Ja ik vind het super fijn! En het bereik in huis en tuin is prima. Ons kindje ligt op de eerste verdieping maar op zolder, buiten in de tuin werkt het allemaal prima. Wij hebben dan alleen geen nieuwbouw maar ook echt geen oud huis. Dat lijkt mij mega vervelend! Het enige nadeel van deze babyfoon vind ik dat je het niet kan uitbreiden nu ik zwanger ben van de tweede. Maar daar had ik niet bij stil gestaan toen ik het meer dna 2 jaar geleden kocht🙈

2 jaar geleden

Wij hebben ook de Elro bc3000. Met testen viel het beeld me zeker niet tegen! Zowel dag als nacht. Bereik tot ruim in de tuin en met alle functies die jij wenst. Nog niet geprobeerd met baby, maar eerste indruk is zeker goed 😀

2 jaar geleden

Reactie op Mom12345

Ja ik vind het super fijn! En het bereik in huis en tuin is prima. Ons kind ...
Hoe gaat het dan als je er een tweede camera aan koppelt, heb je dan een split screen of kan je wisselen van beeld?

2 jaar geleden

Reactie op Mamavandrie91

Hoe gaat het dan als je er een tweede camera aan koppelt, heb je dan een sp ...
Dat gaat dus niet met deze babyfoon. Je kan deze babyfoon voor 1 kindje gebruiken en niet uitbreiden dat is hetgeen wat ik als enige nadeel heb aan deze babyfoon

2 jaar geleden

Wij maken al 2 jaar met plezier gebruik van de alecto dvm 200’

2 jaar geleden

Reactie op Mamavandrie91

Ow daf is wel slecht! Ik zoek er wel eentje met haarscherp beeld, zowel ove ...
Nee zeker niet haarscherp dus ga opzoek naar een camera met een minimale resultie van 1080p. Nee ik heb een oudere versie van avent. Maar dat beeld is haarscherp. Ook in de avond.

2 jaar geleden

Reactie op Nvv10

Wij hebben ook de Elro bc3000. Met testen viel het beeld me zeker niet tege ...
Als je geen andere vergelijking hebt is het idd een prima babyfoon. Maar ik heb er 3 en dit is veruit het slechtste beeld.