32 Reacties

4 maanden geleden

Hier ook wasbare doekjes, cheeky wipes. Zo handig en niet irriterend voor de billetjes. Voor onderweg gebruiken we pampers harmonie

4 maanden geleden

Kruidvat waterwipes!! Heb er best wat getest maar deze werken voor ons het beste.

4 maanden geleden

Higgins. Wat dikker dan de rest en komen (meestal) gewoon per stuk uit de verpakking

4 maanden geleden

Ik gebruik het liefste die van de Aldi. Maar we hebben ook soms de blauwe van Kruidvat, of die van Boni (Colruyt), en voor onderweg hebben we er van Pampers omdat die zo dunnere verpakkingen hebben dus vind ik makkelijker om mee te nemen

4 maanden geleden

Huggies 89 cent bij de action zit geen rotzooi in en geen last van rode billen.

4 maanden geleden

Pampers sensitive voor de billetjes. Voor de handjes/gezicht gebruiken wij altijd Pampers harmonie protect & care, lekker zacht en ruiken lekker!

4 maanden geleden

Reactie op PizzaFunghi

Hier ook wasbare doekjes, cheeky wipes. Zo handig en niet irriterend voor d ...
Ja deze zijn ideaal. Wij gebruiken ze met kokosolie voor lekkere zachte billetjes. We hebben hierdoor ook eigenlijk nooit luieruitslag gehad. En wij gebruiken ze wel altijd als we ergens heen gaan. We hebben de complete set inclusief zakjes voor onderweg. Ideaal!

4 maanden geleden

Hier nog steeds pampers aqua pure, maar die zijn niet meer te krijgen volgens mij. Vind ze echt het allerfijnste, heb gelukkig nog 50 pakjes liggen 🤣

4 maanden geleden

Hier nog steeds pampers aqua pure, maar die zijn niet meer te krijgen volge ...
Pampers Harmonie aqua zijn ook fijn en vaak in de aanbieding bij Bol!

4 maanden geleden

Waterwipes kruidvat

4 maanden geleden

Ik gebruik de doekjes van de Action. Al die waterdoekjes kan ik niks mee. Wordt het echt niet schoon van. Deze van de Action hebben ook zo'n plastic doseerdop. Werkt veel beter dan zo'n velletje wat je eraf moet halen. Dan komen de doekjes altijd met meerdere tegelijk eruit. Deze komen netjes één voor één. Heel blij mee en niet duur.

4 maanden geleden

Kruidvat water. Echt SUPER fijn en goed betaalbaar