21 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg hier even...

2 jaar geleden

Wij gebruiken difrax dental fopspenen. Heb nooit andere gebruikt. Deze leken mij zelf van vorm het beste dus daarom die gekozen

2 jaar geleden

De Bibs supreme. Afgelopen week met onze kleine bij de prelogopodie geweest, zij gaf aan dat dit de juiste speen was qua vorm/materiaal 😉

2 jaar geleden

ons zoontje krijgt fles voeding. hiervoor gebruiken we dr Brown flessen. daarom ook voor de dr Brown speentjes. die bevallen hier heel goed.

2 jaar geleden

Ik gebruik de fopspeen van dr brown.

2 jaar geleden

Wij hadden ooit al suavinex, bibs Maar van alle is de soothie onze all time favorite. Ook uit 1 stuk dus heel makkelijk te reinigen en geen kan op schimmel

2 jaar geleden

Wij hebben er zelf geen gekocht, maar krijgen overal Difrax dental (vlindervorm) en dat raden ze ook aan. Heb ook een andere gehad (ronde) en die nog niet gebruikt. Kraamzorg had ook alleen 2 van de van difrax uitgekookt, de nieuwe ook uitgekookt en ronde niet eens geopend 😆

2 jaar geleden

Owja en eentje van Mams gekregen bij kraamzorg pakketje, die pakt iw ook goed maar heeft een andere speenvorm

2 jaar geleden

M'n zoontje pakt alleen bibs. Dus voorlopig die. M'n andere Kids hadden nooit een speen, dus is allemaal nieuw voor mij

2 jaar geleden

Wij gebruiken Philips Avent ultra air, die zijn zacht en buigzaam, bij mij pakken ze difrax niet, te hard

2 jaar geleden

Kan je eigenlijk spenen combineren? Ik bedoel, wij gebruiken vnl difrax, maar we hebben eentje liggen van Philips Avent, die bij de flesjes gekomen zijn. Kunnen de die hem ook geven of is dat geen goed idee?

2 jaar geleden

Het is ook maar net welke je kind accepteert. M’n oudste wou absoluut niets weten van die dental achtige spenen en echt veel merken geprobeerd. Uiteindelijk alleen de bibs en later de kunststof variant van de Kruidvat die qua vorm op de bibs lijkt maar dus ander materiaal. M’n jongste heeft nu de soothie van avent en pakt die heel goed. Vind het ook handig dat m’n vinger er bij in kan. Dan sabbelt hij er beter op dan zonder vinger.

2 jaar geleden

Dank voor alle reacties!

2 jaar geleden

Reactie op Minion feb 2021

Het is ook maar net welke je kind accepteert. M’n oudste wou absoluut nie ...
Wij hebben ook de soothie alleen vraag ik me af gezien de eerste “versie” van 0-6 maanden is hoe ik het ga doen na 6 maanden. Ik heb geen grotere gezien namelijk.. van bijv 6-12 maanden

2 jaar geleden

Wij blijven 0-6 maand gebruiken. In combi bv. Is dat helemaal ok. Onze dochter heeft daar nooit last van gehad. Dus zal nu wss ook wel lukken.

2 jaar geleden

Wij proberen er verschillende uit, tot nu toe is de MAM perfect speen dr favoriet

2 jaar geleden

Hier ook de mam speen. Wij hebben de prematuur variant met latex speen.

2 jaar geleden

Reactie op Ada3

Kan je eigenlijk spenen combineren? Ik bedoel, wij gebruiken vnl difrax, ma ...
Dat vraag ik me ook af

2 jaar geleden

Ik heb me ooit laten vertellen dat de meeste kinderen de speen van avent goed pakken. Toevallig hebben alle 3 mijn kindjes deze goed gepakt en doen ze het er super goed op. Ook fijn dat deze spenen bijna overal verkrijgbaar zijn en het dus niet een hele zoektocht is wanneer je er eentje kwijt zou raken. https://www.etos.nl/producten/philips-avent-fopspenen-ultra-air-night-girl-0-6-mnd-2-stuks-120476231.html?&src=baby&gclid=Cj0KCQjw0IGnBhDUARIsAMwFDLm7ZQ9Xr_SHFAvqSi__0VMKdGfth1PtzA2QhXb8GTISfoxpBkOK20MaAuWHEALw_wcB

2 jaar geleden

Mn zoontje pakt normaal Difrax prima, maar wanneer hij die niet wilt, wilt hij soms de MAM wel nog