13 Reacties

2 jaar geleden

Gebruik gewoon de staafmixer 😝

2 jaar geleden

Olvarit. Bij de eerste 2 dagen, 2DAGEN! In de keuken gestaan om al die hapjes te maken ( met de staafmixer) Wilde ze niet. Olvarit wel. Ga nu het niet eens proberen. Overigens eet de oudste nu alles, ook als ik heb gekookt😂

2 jaar geleden

Wat heb je al in de keuken staan? Ik heb al een hakmolentje, staafmixer en blender. Moet daar vast mee uit de voeten kunnen.

2 jaar geleden

Reactie op SuzanneBS

Olvarit. Bij de eerste 2 dagen, 2DAGEN! In de keuken gestaan om al die hap ...
Oja hier wilde ze juist de potjes niet haha, had die wel eens voor als we weg gingen, maar nee hoor..

2 jaar geleden

Reactie op Miran-

Gebruik gewoon de staafmixer 😝
Zo gaan wij het ook doen. Lekker makkelijk en al in huis

2 jaar geleden

Reactie op MelanieJR

Zo gaan wij het ook doen. Lekker makkelijk en al in huis
Ja werkt perfect hoor.. Niks aparts voor nodig en het is maar voor eventjes hé..

2 jaar geleden

Geen enkele, lang leve Rapley 😄!

2 jaar geleden

Beaba babycook had ik bij de oudste. Stoom en hak in 1 apparaat. Was best makkelijk want zo hield ik op het fornuis pitten over voor ons eten. Maar zijn ook al snel op Rapley over gegaan omdat ze niet gevoerd wilde worden.

2 jaar geleden

Ik volg graag:)

2 jaar geleden

De blender😃

2 jaar geleden

De staafmixer en vervolgens porties invriezen in een ijsblokjesvorm. Zo’n machine vind ik echt zonde van je geld.

2 jaar geleden

Wij hebben een beaba babycook, vooral handig om groenten en fruit te stomen lijkt me Wij hebben wel bewust gekozen voor een glazen versie

2 jaar geleden

Wij hebben deze gekregen bij de oudste, superfijn ding! Gebruiken hem ook voor het gewoon stomen van onze groenten. https://www.bol.com/nl/p/philips-avent-scf883-01-stomer-blender/9200000095066557?referrer=socialshare_pdp_androidapp