12 Reacties

2 jaar geleden

Hoestdrank word afgeraden door de artsen voor zo'n kleintje (hier al 10x verkouden geweest als het niet meer is). Wat ik wel altijd als advies krijg is, paracetamol voor de nacht(met koorts ook overdag), neusspray, en je kan ook luuf smeren onder de voetjes en op de rug, dit helpt ook met ademen.

2 jaar geleden

Daro thijm siroop geef ik mijn zoontje als die verkouden is en veel moet hoesten

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft ook al vaak gehoest in de laatste 10 maanden en ik heb ook nog nooit hoestsiroop gegeven of voorgeschreven gekregen. We spoelen wel zijn neus goed en als hij echt niet kan slapen, dan hebben we ook al wel eens dafalgan gegeven, zodat hij toch geen pijn heeft.

2 jaar geleden

Reactie op Caatje1988

Hoestdrank word afgeraden door de artsen voor zo'n kleintje (hier al 10x v ...
Okee thanks voor de tips!

2 jaar geleden

Reactie op Mikellie

Daro thijm siroop geef ik mijn zoontje als die verkouden is en veel moet ho ...
Wij ook. En verder luuf onder de voeten.

2 jaar geleden

Reactie op Caatje1988

Hoestdrank word afgeraden door de artsen voor zo'n kleintje (hier al 10x v ...
O hier werd juist aangeraden door de huisarts en het ncj omdat hij zo erg aan het hoesten was dat ie ervan ging spugen en

2 jaar geleden

Wij gebruiken voor het slapen perdolan voor zijn hoesten helpt hier het beste, en als hij in de nacht terug wakker wordt van een hoestbui waarbij het niet stopt geven we ‘kaloban’ siroop op aanraden van de apotheek, een natuurlijke hoestsiroop, dit smeert zijn keeltje wat en stopt het hoesten.

2 jaar geleden

Als mijn zoontje verkouden is en hij moet hoesten gebruik ik een luchtbevochtiger dit helpt wel om het hoesten te verminderen.

2 jaar geleden

Reactie op kelldd

Wij gebruiken voor het slapen perdolan voor zijn hoesten helpt hier het bes ...
Wat ook nog helpt is een natte handdoek in de kamer! Ipv een luchtbevochtiger

2 jaar geleden

VSM Kind - Tussikind Siroop. Dit is eigenlijk voor wat ik begreep het enige wat echt geschikt is voor baby's.

2 jaar geleden

Reactie op NJ2503

VSM Kind - Tussikind Siroop. Dit is eigenlijk voor wat ik begreep het enige ...
Dit werkt hier echt super goed!

2 jaar geleden

Reactie op billieke123

Mijn zoontje heeft ook al vaak gehoest in de laatste 10 maanden en ik heb o ...
Hoe spoel je de neus? Wij moeten vechten met een krokodil en je ziet duidelijk dat hij bang is van die aspirator.