Ben zo benieuwd naar de uiteindelijke kleur ogen en haar van mn baby. Nog even wachten 馃槉馃槄 Ze heeft nu blauwe ogen en donker haar( 1 week oud). Hoe zit dat bij jullie?
Grijsblauwe ogen, verwacht eigenlijk dat die nog groen gaan worden aangezien wij allebei groene ogen hebben. En een bos zwart haar met een matje in dr nek馃珷
3 weken nu, blauwe ogen die dieper beginnen te worden, ik denk dat hij groene ogen gaat krijgen en bij de geboorte donker haar maar dat begint lichter te worden en in de zon lijkt het soms blond
7 weken. Donkerblond/ lucht bruin bij zn geboorte...dat wordt nu steeds lichter. Zn ogen zijn fel blauw, dit blijft redelijk gelijk. Zn broertje is blond met blauwe ogen...ik denk dat hij dat ook wordt 馃
Geboren met donkerbruin haar en helder blauwe ogen
Nu 3,5 week en de haartjes worden steeds lichter (blond) en grijzig, blauwe ogen.
Erg benieuwd waar het gaat eindigen! 馃槉
Mijn kids zijn halfbloedjes. Oudste was echt blank met bijna zwart kroeshaar, 2e is half bruin met lichter haar en mooie ieniemienie krulletjes, 3e is getint met mijn krullen en lichtbruin/donker blond, 4e is getint met donker blonde grove krullen, 5e is pas 2 weekjes maar word waarschijnlijk net zo bruin als de 2e. Maar helaas allemaal bruine ogen 馃槀. Wel allemaal verschillende kleuren bruin