17 Reacties

2 jaar geleden

6 weken - donkerbruin en donkergrijze ogen

2 jaar geleden

Onze heeft blauwe ogen en is wat rossig aan het worden was eerst beetje blond rood. Nu word langzaam roder lijkt wel馃槄 hij is nu 4week oud

2 jaar geleden

3 weken- blauw/grijze ogen en donkerbruin haar, haar begint wel lichter te worden

2 jaar geleden

Grijsblauwe ogen, verwacht eigenlijk dat die nog groen gaan worden aangezien wij allebei groene ogen hebben. En een bos zwart haar met een matje in dr nek馃珷

2 jaar geleden

Onze zoon is 4w oud is blond met rossige gloed en heeft fel blauwe ogen. Benieuwd hoe dat dalijk is. 馃槏

2 jaar geleden

Licht blond haar en tot nu blauwe ogen, worden nu steeds lichter.

2 jaar geleden

3 weken nu, blauwe ogen die dieper beginnen te worden, ik denk dat hij groene ogen gaat krijgen en bij de geboorte donker haar maar dat begint lichter te worden en in de zon lijkt het soms blond

2 jaar geleden

7 weken. Donkerblond/ lucht bruin bij zn geboorte...dat wordt nu steeds lichter. Zn ogen zijn fel blauw, dit blijft redelijk gelijk. Zn broertje is blond met blauwe ogen...ik denk dat hij dat ook wordt 馃

2 jaar geleden

Geboren met donkerbruin haar en helder blauwe ogen Nu 3,5 week en de haartjes worden steeds lichter (blond) en grijzig, blauwe ogen. Erg benieuwd waar het gaat eindigen! 馃槉

2 jaar geleden

Geboren met een donkere volle bos en donkere ogen en nog steeds allebei donker. Man heeft blauwe ogen en ik bruin dus ben benieuwd!

2 jaar geleden

Geboren met grijze ogen en zwart haar. Nu lichtbruine ogen en donkerbruin haar

2 jaar geleden

Hier lijkt het alsof ze blond haar en blauwe ogen heeft! Echt haar vader 馃グ

2 jaar geleden

Onze dame is rossig met als het goed is blauwe ogen. Mijn man en ik hebben ook blauwe ogen.

2 jaar geleden

Mijn kids zijn halfbloedjes. Oudste was echt blank met bijna zwart kroeshaar, 2e is half bruin met lichter haar en mooie ieniemienie krulletjes, 3e is getint met mijn krullen en lichtbruin/donker blond, 4e is getint met donker blonde grove krullen, 5e is pas 2 weekjes maar word waarschijnlijk net zo bruin als de 2e. Maar helaas allemaal bruine ogen 馃槀. Wel allemaal verschillende kleuren bruin

VRIEND

2 jaar geleden

Geboren met fel blauwe ogen en heel donker bruin haar. Inmiddels 5 weken verder en haar haar is lichter bruin en haar ogen blauwgrijs.

2 jaar geleden

Blondie 馃グ

2 jaar geleden

Onze oudste is helemaal blond blauwe ogen al veranderen ze langzaam naar groen (is 2,5jaar) maar die is heel lang kaal geweest馃檲馃ぃ