23 Reacties

2 jaar geleden

De slaapzakken vallen vrij klein :)

2 jaar geleden

Vallen inderdaad klein. Wij gebruiken maat m al sinds ze 4 kilo weegt. Ze weegt nu 5,3 kilo en is 57 cm lang. En vind nu eigenlijk al dat ze aan de kleine kant worden. Heb t gevoel dat t nekje begint te snijden aan de achterkant
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Ik gebruik voor mijn zoon maat M al een hele tijd. Hij is inmiddels 10 weken, met 8 weken was hij 60 cm en 6 kg. Ik heb een groene en een grijze en heb wel het idee dat de groene ruimer zit maar dat gaat alsnog prima hier.

2 jaar geleden

Mijn zoontje is 60cm/5.7kg, vind hem er nog wel prima in passen maar verwacht ook binnenkort niet meer, maar goed we proberen nu ook al wat minder nachten het te gebruiken en zo af te bouwen.

2 jaar geleden

Dank voor de reacties, dan ga ik de M ook proberen! Zonder is nog geen optie bij die druktemaker van ons 😅

vorig jaar

Ik zit me ook te verdiepen in deze slaapzakjes. Welke maat zouden jullie aanbevelen voor pasgeboren? Gewoon S? Ik ben bang dat de newborn hoogop 2 weken misschien gebruikt zal worden, al helemaal als ik lees dat ze klein vallen. En welke TOG waarde?

vorig jaar

Reactie op Yikes

Ik zit me ook te verdiepen in deze slaapzakjes. Welke maat zouden jullie a ...
Voor newborn zeker de kleinste. Tog waarde ligt eraan wanneer je kindje word geboren😊

vorig jaar

Reactie op Yikes

Ik zit me ook te verdiepen in deze slaapzakjes. Welke maat zouden jullie a ...
De XS zal je niet nodig hebben denk ik hoor! S is vanaf 3.5 kilo volgens mij, dus tenzij je echt een heel klein kindje krijgt ga je de XS amper gebruiken. Voor dit weer zou ik wel voor een winterversie gaan, de 1.0 TOG is vergelijkbaar met een lakentje denk ik.

vorig jaar

Reactie op Zeefjuh

Voor newborn zeker de kleinste. Tog waarde ligt eraan wanneer je kindje wo ...
Januari. Maar de newborn variant is tot 3,8 kg en 60cm En de S 3,6 kg tot 6kg en 62 cm Ben bang dat, vooral omdat ze blijkbaar klein vallen, die Newborn variant dan binnen no time te klein is.

vorig jaar

Reactie op GreenBean

De XS zal je niet nodig hebben denk ik hoor! S is vanaf 3.5 kilo volgens mi ...
Ja dus toch die 2.5 Ja het lijkt me ook zo zonde om dan de newborn variant te kiezen en dan met 3 weken past ie niet meer. Al word ze wel klein geschat, binnenkort nieuwe groei echo
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

vorig jaar

Reactie op Yikes

Ja dus toch die 2.5 Ja het lijkt me ook zo zonde om dan de newborn variant ...
Onze eerste was heel klein (2.1 kilo) en heeft de XS ook niet aan gehad. Heb de slaapzak volgens mij na een maandje ontdekt en pas met 2 maanden woog ze 3,5 kilo. Is nooit een probleem geweest. Heb de mijne inmiddels verkocht, maar tipje van mijn kant is op Vinted kijken! Ze gebruiken die zakken maar zo kort, heeft niet veel te lijden. Ons zoontje rolt nu al een paar weken, hij heeft ze maar 3 maanden aangehad en is in de tussentijd dus gewisseld van S naar M.

vorig jaar

Reactie op GreenBean

Onze eerste was heel klein (2.1 kilo) en heeft de XS ook niet aan gehad. He ...
Ja had al even gekeken maar dat is allemaal 0.2 of 1.0 Maar voor later kan dat natuurlijk altijd nog. Dan koop ik de 2.5 gewoon nieuw.

vorig jaar

Reactie op Yikes

Ja had al even gekeken maar dat is allemaal 0.2 of 1.0 Maar voor later kan ...
Mijn dochter paste met 4 kilo perfect de maat M. Terwijl er staat dat deze pas vanaf 6 tot 8,5 kilo is. Zal idd een maatje groter kopen!

vorig jaar

Reactie op GreenBean

De XS zal je niet nodig hebben denk ik hoor! S is vanaf 3.5 kilo volgens mi ...
Onze kleine draagt nu de 1 TOG nog, gewoon met een pyjama pakje eronder en lakentje/dekentje erover. Hij heeft het echt nog niet koud ofzo. Ga de winter versie ook niet aanschaffen want hij begint te rollen dus dan mogen deze zakjes niet meer. Gaan nu over op de fase 2 om af te bouwen.

vorig jaar

Reactie op Yikes

Ja had al even gekeken maar dat is allemaal 0.2 of 1.0 Maar voor later kan ...
Mocht je toch ook nog interesse hebben in 1.0 TOG maat S mag je me een berichtje sturen! Onze kleine man gaat ivm rollen naar de fase 2 zakjes om af te bouwen. Dus hier straks een paar zakken over die anders ook op Vinted gaan.

vorig jaar

Reactie op NJ2503

Mocht je toch ook nog interesse hebben in 1.0 TOG maat S mag je me een beri ...
Welke heb je?🙈🙈

vorig jaar

Reactie op Yikes

Welke heb je?🙈🙈
2 grijze, fase 1, maat S, 1.0 TOG.

vorig jaar

Reactie op NJ2503

2 grijze, fase 1, maat S, 1.0 TOG.
Ik heb je ff toegevoegd anders kan ik je niks sturen haha

vorig jaar

Als het veilig is met het nekje kan je gewoon over naar de volgende maat

vorig jaar

Vallen klein wij hebben snel groter gebruikt .