23 Reacties
2 jaar geleden
Mijn zoontje is 60cm/5.7kg, vind hem er nog wel prima in passen maar verwacht ook binnenkort niet meer, maar goed we proberen nu ook al wat minder nachten het te gebruiken en zo af te bouwen.
2 jaar geleden
Reactie op Yikes
Ik zit me ook te verdiepen in deze slaapzakjes.
Welke maat zouden jullie a ...
De XS zal je niet nodig hebben denk ik hoor! S is vanaf 3.5 kilo volgens mij, dus tenzij je echt een heel klein kindje krijgt ga je de XS amper gebruiken. Voor dit weer zou ik wel voor een winterversie gaan, de 1.0 TOG is vergelijkbaar met een lakentje denk ik.
2 jaar geleden
Reactie op Zeefjuh
Voor newborn zeker de kleinste.
Tog waarde ligt eraan wanneer je kindje wo ...
Januari.
Maar de newborn variant is tot 3,8 kg en 60cm
En de S 3,6 kg tot 6kg en 62 cm
Ben bang dat, vooral omdat ze blijkbaar klein vallen, die Newborn variant dan binnen no time te klein is.
2 jaar geleden
Reactie op GreenBean
De XS zal je niet nodig hebben denk ik hoor! S is vanaf 3.5 kilo volgens mi ...
Ja dus toch die 2.5
Ja het lijkt me ook zo zonde om dan de newborn variant te kiezen en dan met 3 weken past ie niet meer.
Al word ze wel klein geschat, binnenkort nieuwe groei echo
2 jaar geleden
Reactie op Yikes
Ja dus toch die 2.5
Ja het lijkt me ook zo zonde om dan de newborn variant ...
Onze eerste was heel klein (2.1 kilo) en heeft de XS ook niet aan gehad. Heb de slaapzak volgens mij na een maandje ontdekt en pas met 2 maanden woog ze 3,5 kilo. Is nooit een probleem geweest. Heb de mijne inmiddels verkocht, maar tipje van mijn kant is op Vinted kijken! Ze gebruiken die zakken maar zo kort, heeft niet veel te lijden. Ons zoontje rolt nu al een paar weken, hij heeft ze maar 3 maanden aangehad en is in de tussentijd dus gewisseld van S naar M.
2 jaar geleden
Reactie op GreenBean
De XS zal je niet nodig hebben denk ik hoor! S is vanaf 3.5 kilo volgens mi ...
Onze kleine draagt nu de 1 TOG nog, gewoon met een pyjama pakje eronder en lakentje/dekentje erover. Hij heeft het echt nog niet koud ofzo. Ga de winter versie ook niet aanschaffen want hij begint te rollen dus dan mogen deze zakjes niet meer. Gaan nu over op de fase 2 om af te bouwen.
2 jaar geleden
Reactie op Yikes
Ja had al even gekeken maar dat is allemaal 0.2 of 1.0
Maar voor later kan ...
Mocht je toch ook nog interesse hebben in 1.0 TOG maat S mag je me een berichtje sturen! Onze kleine man gaat ivm rollen naar de fase 2 zakjes om af te bouwen. Dus hier straks een paar zakken over die anders ook op Vinted gaan.