12 Reacties

5 maanden geleden

Gewoon lekker goedkope havermout😁. Vanaf 1 mogen ze dat hebben. Voor de afwisseling soms de olvarit pap 12 maanden, maar daar zit een vanille smaak aan

5 maanden geleden

Vanaf 1 jaar mogen ze ook al Brinta, las ik laats op de pak toen ik Brinta voor mezelf ging maken.

5 maanden geleden

Brinta mag overigens ook, maar ik schrok van hoeveel suiker daarin toegevoegd zit

5 maanden geleden

Reactie op Caatje1988

Gewoon lekker goedkope havermout😁. Vanaf 1 mogen ze dat hebben. Voor de af ...
Ik doe ook gewoon basic havermout

5 maanden geleden

Reactie op Ada3

Ik doe ook gewoon basic havermout
Kunt daar ook massa's mee variëren btw, verschillende soorten fruit in, evt zo fruitpoeder, chiazaad, notenpasta, ... Kunt ook overnight oats maken.

5 maanden geleden

Hier is havermout met banaan en een beetje kaneel een hit

5 maanden geleden

Dochter krijgt nu brinta als ze pap krijgt, maar dat komt omdat mijn man dat zelf ook eet

5 maanden geleden

Wij geven af en toe een hapje havermout. Dat eten we zelf ook als ontbijt dus kan ze daar al aan wennen. (We gebruiken de biologische van Lidl, die is iets duurder dan zo’n cheapass pak maar vinden wij wel het lekkerste).

5 maanden geleden

Reactie op Caatje1988

Brinta mag overigens ook, maar ik schrok van hoeveel suiker daarin toegevoe ...
Waar lees je dit? Zie in de ingrediëntenlijst dat niet staan. Alleen volkorentarwemeel en zout.

5 maanden geleden

Gewoon havermout met water. Doe er ook vaak beetje kaneel, geraspte kokos en/of fruit in zoals blauwe bes, banaan etc. Ik maak het geregeld avondje van tevoren, dan heb je overnacht oats.

5 maanden geleden

Ik koop nog steeds de babypap van olvarit ze is er nog niet op uit gegeten nou prima toch is maar net wat je wil nu

5 maanden geleden

Havermout (fijn) met halfvolle melk en banaan er in. Soms met blauwe bessen