19 Reacties

één maand geleden

Wij gebruiken ze van Meyco, erg tevreden over

één maand geleden

Ik heb er laatst 1 bij ter stal gekocht. 3,5 tog.

één maand geleden

Heb op tik tok inderdaad al voorbij zien komen dat de takkie slaapzak van de Hema niet zo warm is als het label zegt inderdaad. Komt meer overeen met 1 of 1,5 tog ipv de 3 die aangegeven staat

één maand geleden

Ik heb een super fijne van 4 tog besteld bij La Redoute

één maand geleden

Wij hebben de 4 seizoenen van puckababy en daarnaast een winterslaapzak van Jollein die is ook vrij dik.

één maand geleden

Deze voor een mooi prijsje gekocht. Fijne slaapzak slaapzak. https://www.vanastenbabysuperstore.nl/be/slaapzak-little-dutch-winter-pure-ochre-spice-90cm Hebben er ook 1 van Jollein en daar ook erg tevreden over https://www.baby-dump.nl/jollein-animals-slaapzak-olive-green.html?maat=15239&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIiMPWyobQiQMVcZGDBx0ARj3fEAQYASABEgI62PD_BwE

één maand geleden

Puckababy 4 seizoenen!

één maand geleden

Lodger! Kan je ook in autostoeltje gebruiken en is makkelijk met ‘s nachts verschonen

één maand geleden

HEMA heeft lekkere warme dikke veloursslaapzakken en puck a baby heb ik die zijn ook warm en dik

één maand geleden

Reactie op Joni22

Puckababy 4 seizoenen!
Deze gebruiken wij ook

één maand geleden

Hier 4 seizoenen van jollein

één maand geleden

Hier ook de puckababy, duur maar zo het geld waard!!

één maand geleden

Wij hebben ook HEMA. Maar zoek nog eentje net iets warmer bij. Vroeg me of iemand bekend is met een wollen slaapzak dat wel mouwen heeft? Ik kan alleen zonder mouwen vinden, dat mist nou net het punt van lekker warm lijkt me…

één maand geleden

Reactie op Sun22

Ik heb een super fijne van 4 tog besteld bij La Redoute
Ik kende de site niet, maar is dus gewoon goed? 😊

één maand geleden

Die van de Hema zijn toch 3 TOG? Ik vind hem ook niet zo warm lijken, maar zou in theorie toch warm genoeg moeten zijn?

één maand geleden

Reactie op Fertility_4

Ik kende de site niet, maar is dus gewoon goed? 😊
Ik kende t ook niet, dus heb eerst wel gegoogled of t niet 1 of andere vage site was maar dat las ik nergens terug. En de levering en slaapzak zijn gewoon goed

één maand geleden

Ik heb slaapzakken van de Prénatal, tevreden over!

één maand geleden

Reactie op Sun22

Ik kende t ook niet, dus heb eerst wel gegoogled of t niet 1 of andere vage ...
Laredoute is vooral in België en Frankrijk bekend. Ik ben een Belgische en ik heb er al regelmatig op besteld. Altijd in orde en goede kwaliteit.

één maand geleden

Reactie op Lippie91

Die van de Hema zijn toch 3 TOG? Ik vind hem ook niet zo warm lijken, maar ...
Ja klopt 3 tog