29 Reacties

2 jaar geleden

Philips avent ultra air heel tevreden over

2 jaar geleden

Bibbs en frigg hebben ook een dental variant, met zo'n afgeplat stuk. Misschien is dat wat?

2 jaar geleden

Difrax naturel 0-6 maanden is stukje langer dan de newborn variant

2 jaar geleden

Welke slechte verhalen zijn er over bekend? Mijn dochtertje wil nl ook niet anders

2 jaar geleden

De Philips soothies zijn ook wat langer (ik vind ze alleen wel spuuglelijk 😂)

2 jaar geleden

Ben er geen fan van, maar wanneer onze kleine niet de Difrax wilt binnenhouden, dan pakte hij soms de MAM speen wel, is wat breder ofzo. En bibs pakt hij hier ook wat beter sinds een tijdje

2 jaar geleden

Mam fan hier

2 jaar geleden

Reactie op JaneB

Difrax naturel 0-6 maanden is stukje langer dan de newborn variant
Ja dat ging hier ook makkelijk. Heb eerst soother spenen gebruikt en nu deze

2 jaar geleden

Ik ben ook benieuwd naar de slechte verhalen, wij gebruiken nu de bibs spenen.

2 jaar geleden

Bij ons bij de Prenatal hing een blaadje met informatie over de Bibs, dat bij juist gebruik er niks aan de hand is. Helemaal nu in deze leeftijd zonder tandjes nog geen probleem! Ik kwam er wel achter bij het halen van nieuwe bibs, dat in het pakket de Bibs maat 2 zat ipv 1 😱 gelukkig merkt ze geen verschil en nu dus Bibs speentje kleinste maat. Philips avent, bibs dental (afgeplat) en difrax platte speentjes wil onze meid allemaal niet. Echt alleen de bibs en frigg ronde speentjes

2 jaar geleden

Avent soft! Echt perfect

2 jaar geleden

Bekijk MijnNami Soother Speen - 2 stuks - Natural - Nicu - 100% Voedselgraad Siliconen - Newborn fopseen - 0-6 maanden op: https://www.bol.com/nl/p/mijnnami-soother-speen-2-stuks-natural-nicu-100-voedselgraad-siliconen-newborn-fopseen-0-6-maanden/9300000071446041?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

2 jaar geleden

Reactie op Bb1903mp

Ik ben ook benieuwd naar de slechte verhalen, wij gebruiken nu de bibs spen ...
Het schijnt dat kids met de ronde variant meer moeite krijgen met praten en/of gaan slissen..

2 jaar geleden

Het schijnt mee te vallen! Als je maar op tijd stopt met de speen en ze er niet mee rond lopen tot hun vierde.

2 jaar geleden

Reactie op n2022

Het schijnt mee te vallen! Als je maar op tijd stopt met de speen en ze er ...
Nu ik toch nieuwe moet kopen, stop ik liever gewoon meteen met deze aangezien er zo veel alternatieven zijn. Thanks voor de tips allemaal.

2 jaar geleden

Reactie op n2022

Het schijnt mee te vallen! Als je maar op tijd stopt met de speen en ze er ...
Nouja, een van de kinderen van een vriendin van me is het rond de 2 echt af gaan leren (cold turkey) want heel die tanden begonnen naar voren te staan 😬🙈

2 jaar geleden

Reactie op Lippie91

Nu ik toch nieuwe moet kopen, stop ik liever gewoon meteen met deze aangezi ...
Snap ik’ hoop dat die een andere wil pakken! Mijne wil alleen bibs…

2 jaar geleden

Reactie op yvonneth90

Nouja, een van de kinderen van een vriendin van me is het rond de 2 echt af ...
Ah ja… ze zeggen volgens mij afbouwen met 6 maand. Hoop dat dat lukt hier ☺️🥹 Wilde in eerste instantie geen speen geven… maar kind met mega zuigbehoefte. Dental speentjes pakt hij niet helaas,

2 jaar geleden

Uiteindelijk is geen enkele speen echt goed, zeker niet zodra er tandjes doorkomen. Inderdaad gewoon op tijd mee stoppen.