29 Reacties
2 jaar geleden
De Philips soothies zijn ook wat langer (ik vind ze alleen wel spuuglelijk 😂)
2 jaar geleden
Ben er geen fan van, maar wanneer onze kleine niet de Difrax wilt binnenhouden, dan pakte hij soms de MAM speen wel, is wat breder ofzo. En bibs pakt hij hier ook wat beter sinds een tijdje
2 jaar geleden
Bij ons bij de Prenatal hing een blaadje met informatie over de Bibs, dat bij juist gebruik er niks aan de hand is. Helemaal nu in deze leeftijd zonder tandjes nog geen probleem! Ik kwam er wel achter bij het halen van nieuwe bibs, dat in het pakket de Bibs maat 2 zat ipv 1 😱 gelukkig merkt ze geen verschil en nu dus Bibs speentje kleinste maat. Philips avent, bibs dental (afgeplat) en difrax platte speentjes wil onze meid allemaal niet. Echt alleen de bibs en frigg ronde speentjes
2 jaar geleden
Bekijk MijnNami Soother Speen - 2 stuks - Natural - Nicu - 100% Voedselgraad Siliconen - Newborn fopseen - 0-6 maanden op: https://www.bol.com/nl/p/mijnnami-soother-speen-2-stuks-natural-nicu-100-voedselgraad-siliconen-newborn-fopseen-0-6-maanden/9300000071446041?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
2 jaar geleden
Reactie op Bb1903mp
Ik ben ook benieuwd naar de slechte verhalen, wij gebruiken nu de bibs spen ...
Het schijnt dat kids met de ronde variant meer moeite krijgen met praten en/of gaan slissen..
2 jaar geleden
Reactie op n2022
Het schijnt mee te vallen! Als je maar op tijd stopt met de speen en ze er ...
Nouja, een van de kinderen van een vriendin van me is het rond de 2 echt af gaan leren (cold turkey) want heel die tanden begonnen naar voren te staan 😬🙈
2 jaar geleden
Reactie op yvonneth90
Nouja, een van de kinderen van een vriendin van me is het rond de 2 echt af ...
Ah ja… ze zeggen volgens mij afbouwen met 6 maand. Hoop dat dat lukt hier ☺️🥹
Wilde in eerste instantie geen speen geven… maar kind met mega zuigbehoefte. Dental speentjes pakt hij niet helaas,