12 Reacties
3 jaar geleden
Wol is altijd goed; warmte regulerend, dus koelend als het warm is en verwarmend als het koud is.
Los daarvan zijn al die andere dekentjes ook goed. Er zijn heel veel baby’s die niet onder wol liggen en die slapen ook lekker. ☺️
Mocht je voor wol willen gaan, dan zou ik naar merinowol kijken. Dat kriebelt niet. Bij Daalouma hebben ze prachtige spullen. Kost wel wat, maar dan heb je ook echt kwaliteit.
3 jaar geleden
Ik kijk eigenlijk nooit naar TOG waarde. Als ze zich niet op temperatuur kunnen houden kan je er een dun dekentje bij doen en weer weghalen als het niet nodig is. Tegen dat het winter is liggen ze wel in een slaapzak. Persoonlijk zou ik er niet te veel van aan trekken. En kijken wat je kindje nodig heeft.
3 jaar geleden
Reactie op Mernink
Bedankt voor jullie reacties! Stelt me enigszins gerust. We hebben nu 2 dek ...
Ik zou je adviseren iets meer aan te schaffen. Je hebt ook een dekentje nodig voor in de kinderwagen en evt voor in de box/op de bank.
Bij koudere dagen gebruik je al snel 2 dekens op elkaar.
3 jaar geleden
https://www.bol.com/nl/nl/p/disana-wollen-deken-roze/9200000083853342/?s2a=
Ik heb bij mijn dochter (winter kind) deze destijds gekocht. Vond deze prijs nog wel schappelijk. Weinig gebruikt overigens.. deden al snel slaapzak met een katoenen dekentje..