20 Reacties

2 jaar geleden

Wij doen onze kleine meid een berenpak aan, ideaal. Zit ook een capuchon aan en lekker warm

2 jaar geleden

Ik trek 'm niks extra's aan behalve schoentjes, maar doe wel m'n lange jas over 'm heen. M'n jas kan alleen niet dicht dan, dus ik heb nu een speciale jas gekocht waar de baby in de draagzak ook in kan. Die komt morgen aan hopelijk!

2 jaar geleden

Reactie op Irenetje89

Wij doen onze kleine meid een berenpak aan, ideaal. Zit ook een capuchon aa ...
Schattig! Is dat met sokjes? Dan wordt namelijk afgeraden omdat de voetjes kunnen afknellen 🫢

2 jaar geleden

Ik heb een wol jasje gekocht voor als ze in de draagzak gaat. Lekker dun maar houdt wel warm

2 jaar geleden

Reactie op Aprilmoeder

Ik heb een wol jasje gekocht voor als ze in de draagzak gaat. Lekker dun ma ...
Waar heb je die vandaan? Ik zoek ook een vestje of jasje van wol alleen zonder muts eraan. En is dit als het echt gaat vriezen ook voldoende voor buiten.

2 jaar geleden

Waar heb je die vandaan? Ik zoek ook een vestje of jasje van wol alleen zon ...
Op vinted van het merk Joha!

2 jaar geleden

Ik doe hem buiten in draagzak voorlopig geen extra laag aan. Lijkt ie anders veel te warm mee te hebben.

2 jaar geleden

Momenteel doe ik normale kleren wel met sokken die niet snel afzallen of slofjes erover. En dan sla ik een dekentje en/of mn jas nog een beetje om tegen de wind. Doe het dekentje ook vooral voor de beentjes dat lijkt me nog zo fris, de rest zit goed tegen je aan

2 jaar geleden

je hebt van die hoezen die je over de draagzak kunt doen. ik heb die 2 jaar geleden via amazon (in Duitsland) gekocht. heel simpel en handig

2 jaar geleden

2 jaar geleden

Waar heb je die vandaan? Ik zoek ook een vestje of jasje van wol alleen zon ...
Je hebt op het forum ook speciale wolletjes topics! Staat heel veel in ook over jasjes of kan je al je vragen in stellen. Ik las daar laatst dat de wind wel recht door jasjes heen waait, dus voor de winter zou ik het niet doen..

2 jaar geleden

Hangt ervan af hoe lang je buiten gaat. Ik heb hier ook een soort van hoes in fleece voor erover. Of eventueel een draagjas? Zou ze sowieso niet te warm kleden...

2 jaar geleden

Reactie op Josie88

Weet je toevallig of die covers van ergobaby ook voor andere draagzakken past? Wij hebben nl een draagzak van ergobaby en nog een ander merk ook

2 jaar geleden

Ik heb toevallig een skipak onesie gekocht via Vinted omdat ik het te koud vind worden voor enkel een jasje (koude beentjes en voetjes)

2 jaar geleden

Ik heb een jasje besteld van engel natur.

2 jaar geleden

Ik heb een draagjas en dat vind ik persoonlijk het fijnst. Zo houden onze dochter en ik elkaar lekker warm en zit ze ook altijd goed in de draagzak vanwege niet te dikke lagen kleren. Gebruik nu nog een tussenjas en die is voor deze temperaturen prima. Denk dat ik pas tegen het vriespunt over ga stappen op een wat dikkere jas.

2 jaar geleden

Reactie op Ada3

Weet je toevallig of die covers van ergobaby ook voor andere draagzakken pa ...
ik denk het wel. Volgens mij zijn al die draagcovers universeel. Het is in feite gewoon een grote zak die je om je kindje doet en met bandjes vast maakt aan de schouderbanden van je draagzak. Het is heel simpel. Ik zou persoonlijk gaan voor een draagzak die zo wel warm houdt, als water en windbestendig is. En het is ook fijn als ze met een opbergtasje worden geleverd. Ze zijn ook heel handig om over je kind heen te doen in de kinderwagen/ buggy.

2 jaar geleden

Reactie op Josie88

ik denk het wel. Volgens mij zijn al die draagcovers universeel. Het is in ...
Ja ik twijfel een beetje tussen die winter cover van ergobaby en die soft Shell van little frog..

2 jaar geleden

Bij name it hebben ze fijne fleece jasjes. Die heeft mijn meisje aan. Verder heeft ze geiten wollen sokken om de voeten heen met fleece erin. Evt malliot eronder straks en klaar is Kees met een dikke muts op. Maar die fleece jassen hebben ook al een dikke capuchon, dus muts hoeft dan niet. Ik heb zelf ook een grote fleecejas aan, waar ze evt zo bij in kan met de draagzak